Zoeken naar een leuke elektro on road auto.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal,
Ik ben al een tijd een trotse bezitter van 2 off-road nitro auto's, maar nu wil ik eens wat anders, namelijk een elektro on road auto.
Ik wil dat het een schaal 1:10 of een 1:8 is, dat ie een hoge topsnelheid heeft van minimaal 80 en het moet van een goed bekend merk zijn.
Mijn budget is ongeveer 250 euro. En de auto wil ik later natuurlijk ook goed kunnen upgraden en tunen.:p

Groetjes

denk eerder dat de 'minimaal 80' een probleem is... is dit een bewuste eis, of gewoon een andere verwoording van: 'hij moest snel zijn'? Heb je enige referentie van deze snelheid, en heb je de plaats ervoor?

En de auto wil ik later natuurlijk ook goed kunnen upgraden en tunen.:p

Dit soort opmerkingen blijven altijd lachen. een TT01 blijft nog steeds een TT01 ondanks dat die vol in het aluminium en andere opties staat. Met andere worden: een simpele auto zal nooit een volwaardige racebak worden.....

Doe dat budget minimaal keer 2 en dan kan je serieus gaan kijken... Even aangenomen dat het budget wat je aangeeft voor de complete auto is? (chassis, motor, ESC, accu). Als dat het geval is dan zeker minimaal keer 2...

80 is zeker wel een haalbare snelheid, da's niet zo moeilijk meer met de motoren en accu's van vandaag de dag. Sneller kan zelfs ook vrij makkelijk alleen dan moet je gewoon een beter chassis hebben dus komen we weer bij de eerste regel aan...

Slotjes wordt niet aan gedaan en het is wel zo prettig om ons ook te vertellen wat je hebt gevonden.

Ik vraag me af of dat tegen de 80 gaat..

IK heb zelf een boekje van Traxxas on-road, met snelheden, en daar gaat de snelste on-road 80km puur met en 3S 5000mah lipo, en de auto kost 350 euro zonder lipo en lader..

Zucht, hoe snel gaat da, hoeveel kost da, 2 meest gestelde vragen in de automodelbouw denk ik. De elektro gaat waarschijnlijk sneller gaan dan de nitro's die je al hebt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back