zitten hier ook gamers?

Ja, zo erg dat er ook een smiley van is :newbie:

Tuurlijk mag je iemand een noob noemen. Als je daar al aanstaat aan neemt.

Ik ben ook een noob op het gebied van 1st person shooters. :D

Laatst bewerkt:
Ben er wel uitgekomen met Driftcar en toch mn excuses gemaakt via PB.
Idd heb het niet als belediging bedoelt. en dit is voor mijn gevoel ook geen normaal scheldwoord, gezien het over iemands vaardigheden in een computerspel gaat...
Maar ik ga er op letten, tis dat het niet over modelbouw ging anders had ik het woord niet gebruikt :P.

Wat ik wel kan begrijpen is dat er mensen zijn die serieus of zelfs professioneel gamen in games als Starcraft, Quake, Counterstrike, etc maarja daar ging het hier ook niet over.. Maar als je een spel al lang speelt en daar fan van bent begrijp ik dat ook wel.
Nogmaals no offense

Welke headset hebben jullie voor de PS3?

Ik had een erg goedkoop headset gekocht @ ebay. 8 euro. Maar ik krijg deze niet werkend op me PS3, hij vindt hem wel (synchroniseert), maar verder hoor je niets. Zoek dus een nieuw.

gewoon even van de piratebay :) (bespaart tog even 5 tientjes :))
gaat voornamelijk om de singleplayer dus kan wel.
is erg leuk, vooral met een trainer erbij voor de cheats zit je erg snel aan zware wapens om de wereld plat te leggen :).

Nou den opvolger, ik dacht 1503 is ook leuker :) vind ik persoonlijk :p.
anno 1701 vind ik maar niks. nu lees ik hier precies dat nen nieuwe is dus ff kijke :p

maar als je het online koopt, is het 12 maanden voor 40.
eerste maand gratis.

denk niet dat ze het helemaal gratis geen doen, ze zouden dan wel een groot verlies lijden.

wie gaat deze game kopen?
alleen eigenlijk voor de gene die al een gitaar hebben of van plan zijn om te spelen.
(ach een goede gitaar is toch geen geld vergeleken met onze hobby:wink:)
Rocksmith | Ubisoft | Home

ik vind dit een van de veste game die bestaan/komen!
dus geen guitar hero meer met 5 knoppen maar lekker de echte gitaar.

Welke headset hebben jullie voor de PS3?

Ik had een erg goedkoop headset gekocht @ ebay. 8 euro. Maar ik krijg deze niet werkend op me PS3, hij vindt hem wel (synchroniseert), maar verder hoor je niets. Zoek dus een nieuw.

Kheb nu net een Tritton AX Pro gekocht, redelijk duur, maar werkt goed en zit er heeeel smexy uit ;)

wie gaat deze game kopen?
alleen eigenlijk voor de gene die al een gitaar hebben of van plan zijn om te spelen.
(ach een goede gitaar is toch geen geld vergeleken met onze hobby:wink:)
Rocksmith | Ubisoft | Home

ik vind dit een van de veste game die bestaan/komen!
dus geen guitar hero meer met 5 knoppen maar lekker de echte gitaar.
zit hier al sinds de aankondiging op te wachten, kan ik eindelijk mijn gitaar weer eens gebruiken
met enkel een lesboek erbij kan ik het geduld gewoon niet opbrengen om het te leren, zo misschien wel :D

kijk dan op youtube, daar heb je ook hele goede lessen, vooral die van Marty Schwartz.

wat voor een gitaar heb je dan?
ik heb een cheapass western gitaar
en een
Ibanez S670FM icm. Line 6 Spider II 30W AMP en Line 6 POD2.0 (gekregen bij amp :p)
Ben er wel een tijdje zeer serieus mee bezig geweest, totdat ik een baan kreeg en ik ineens een stuk minder tijd had, pas weer ff geprobeerd moet nu weer compleet opnieuw beginnen volgens mij :(

Nee, heb het veel te druk met Battlefield 3, World of Tanks, Medal of Honor, Ship Sim Extremes, Rigs of Rods, en anderen! ;)

Back