zender word niet herkent

• Topicstarter Topicstarter dvh
  • Startdatum Startdatum
D

dvh

Guest
hallo ik heb ik denk een veelgestelde vraag maar toch 1jaar terug heb ik fms gekocht toen had ik nog xp op mijn comp geinstallerd alles werkte perfect nu 1 jaar later inmiddels vista 64 bit het hele fms vista verhaal zwart beeld verholpen maar als ik mijn usb zender aansluit herkent ie hem niet de comp wil dan de driver zoeken maar kan hem niet vinden nou heb ik iets gelezen dat vista geen poorten heeft of zoiets ik vlieg nu met een gamepad/joystick die staat onder configscherm bij spelbesturing hoe krijg ik nou mijn zender daar ook bij als ik kijk bij apparaatbeheer dan staat er zo een geel drie hoek bij
wie weet het
ik denk het ligt aan die esky zender oud ding dus heb ik nu een kabel van 35 euro besteld die op mijn zender van bmi carboon heli past en wil ik phoenix rc gaan vliegen maar als die de zender niet herkent heb ik nog niks
wie weet het

Lang leve vita Had maar bij het oude gebleven dan had nu niet zo veel probleemen voor heel veel rand apparatuur zitten geen driver bij en zijn die ook heel moelijk te vinden of niet aan wezig :confused:

GR gerard

Hallo,
ik ben niet echt bekend met deze software maar via google ben ik terecht op deze website gekomen :
The FMS Flight Simulator Is Now Working with Windows Vista - Draganfly Innovations Inc.
Hier vind je misschien de juiste drivers/dll voor je Vista.
Wat je ook kan proberen, vermits je een Vista 64bit PC hebt, is de software in XP mode starten :
Ga naar je applicatie die je start, je xxx.exe file C:\Program Files en vraag hier van de eigenschappen op : Rechtermuisknop/Eigenschappen.
Klik verder op de tab Compatibiliteit en vink XP mode aan.
Sluiten en proberen.
Hopelijk lost dit iets op, Succes,

Aerofly en Phoenix werken ook prima op vista hoor Gerard!

De oplossing: google naar 'FMS' en 'Vista' en je bent klaar. Of zoek hier op het forum naar diezelfde termen en vind nog zo'n 30 topics waarin dezelfde vraag word gesteld.

ppjoy

ik heb nog eens gegoogled en kwam het programma ppjoy tegen datr is een programma dan kan je je zender als een joystick gebruiken alleen als ik wil instaleren dan zegt ie mijn systeem laat niet toe dat ik unsigned device drivers kan instaleren ook gegoogled hoe je het uit moet zetten in het cmd scherm bcedit....... en opstarten en dan f8 werkt ook niet ik heb vista 64 bit

Back