Ik heb er even een andere ontvangeraccu (de accu die ik erbij kreeg) er aan gehangen maar die was leeg en ligt nu aan de opladerDan lijkt het, zoals door meerdere forumleden is geschreven, op instabiliteit van de ontvangeraccuspanning. We hebben nog niet gehoord of een andere ontvangeraccu tot verbetering leidt.
Ik bedoel ermee dat als ik een servo en de regelaar aansluit ze allebij ''zenuwachtig'' worden. Bijv: Als ik de motor aan doe op 10% dan gaat hij naar 100%-stil-50%-10%- stil-achteruit-stil, en de servo Links-rechts-midden-rechts-links. Maar zonder servo is het bij 10% ook echt 10% kracht."maar toen ik er een bij servo aan hing begon hij enorm te storen, toen ik een andere servo van buiten de boot aansloot deed hij exact het zelfde."
Denk dat hij bedoelt:
maar toen ik er een bij servo aan hing begon die servo enorm te storen, toen ik een andere servo van buiten de boot aansloot deed hij exact het zelfd
@Indoorvlieger
Bedankt, en je Paul Denker ziet er echt goed uit.
De antenne ligt bij tests gewoon uitgerold op de grondTopic starter (Sleper), misschien kun je wat foto's van de ingewanden van boot tonen.
Wat vragen van mij.
- is je antenne op enigerwijze opgerold?
- is je antenne op enigerwijze ingekort?
Maar wat eerder genoemd is: heb je al eens getest met verse batterijen? Desnoods met zo'n verfoeide batterijenhouder. In het echt niet gebruiken, waarom is al eerder beschreven, maar voor testdoeleinden wel geschikt.
Mijn vermoeden gaat ook die kant op.
De foto's komen er aan!
Edit: De foto's
En het is de Hecht van de DGZRS
Laatst bewerkt door een moderator: