Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Leuk hoor al die oude setjes uit jongerejaren.![]()
Zelf kwam ik een Digimite 4 tegen op internet, helemaal compleet, alleen de nicad`s hebben het begeven.
Wat een prachtige set.!!!!!! Heb er zelf in de jaren 70 nog mee gestuurd.Via USA aangekocht?
Hartelijke groet,
Erik.
Hoi Eric
nee ik heb hem in Nederland gekocht op een kringloopwinkel site.
De graupner 12S vond ik een paar weken geleden op marktplaats.
27 mhz, ik ben bezig om hem om te bouwen naar 35 mhz met een Futaba Skysport, het probleem is dat de potmeters niet van dezelfde waarde zijn, dus daar moet ik nog mee aan de gang.
![]()
Toen ik gisteren mijn Variophon S4 op ging halen kwam ik nog een voor mij onbekende 27 mhz zendertje tegen, MK Custom uit Japan.
Met de skysport is het niet gelukt om hem om te bouwen, maar ik kwam een DX4 tegen en met een beetje knip en schaafwerk past hij prima in de 12S zender.Hoi Eric
nee ik heb hem in Nederland gekocht op een kringloopwinkel site.
De graupner 12S vond ik een paar weken geleden op marktplaats.
27 mhz, ik ben bezig om hem om te bouwen naar 35 mhz met een Futaba Skysport, het probleem is dat de potmeters niet van dezelfde waarde zijn, dus daar moet ik nog mee aan de gang.
![]()
De enige problemen, die je met de huidige apparatuur kunt krijgen, zijn de servostekers (niet meer verkrijgbaar) en met niet-programmeerbare regelaars. Die gaan namelijk van een nulstand van 1,5 ms uit.