Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik durf dat niet te zeggen. Mijn sloep is gewoon wit aan de binnenkant waarbij ik ben uitgegaan van gerestaureerde sloepen die erop lijken. Nu je het zo zegt ben ik inderdaad ook wel foto's tegen gekomen met die blauwe/grijze kleur aan de binnenkant maar ik weet daarvan niet de reden. Misschien een soort menie?
prachtig kees ook de veroudering is erg mooi.Verder met de logger. Dit keer een metalen opbouw die licht geeft in het verblijf eronder.
Bekijk bijlage 328210 Bekijk bijlage 328211 Bekijk bijlage 328212 Bekijk bijlage 328213 Bekijk bijlage 328214
Ik durf dat niet te zeggen. Mijn sloep is gewoon wit aan de binnenkant waarbij ik ben uitgegaan van gerestaureerde sloepen die erop lijken. Nu je het zo zegt ben ik inderdaad ook wel foto's tegen gekomen met die blauwe/grijze kleur aan de binnenkant maar ik weet daarvan niet de reden. Misschien een soort menie?
Het staat mij bij dat dit (vroeger?) gebruikt werd om met name vliegen en andere insecten af te schrikken (of was het misschien voor de vogels en hun poepgedrag![]()
?).
Of het een vorm van bijgeloof is weet ik niet, maar met name de Engelse zijn nog vrij trouw aan het gebruik van de lichtblauwe kleur voor de binnenkant van hun roei- open zeil- boten / Dingy's of hoe je ze allemaal wilt noemen.Ik heb zojuist geprobeerd dit onderwerp te Googlen maar kan het even niet zo snel vinden, toch weet ik zeker dat ik dit vroeger ooit eens gelezen of gehoord heb, alleen WAAR stond of was dat ook al weer?
Groet, Bert