Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De meesten in onze leeftijdscategorie zeker?Ook ik heb nog leren tekenen met de Rötring pennen
Eerst op vacantie en daarna aan de kleine bootjes, masten en ra's werking.Fijn dat je weer aan het bouwen bent Marcus. Mooie draaibank trouwens.
Bedankt.Ha die Marcus ook weer uit de winterslaap??
Mooie tekeningen zo en ja die Rotring tekenpennen roepen weer herinneringen op uit het verleden toen er nog geen computers waren![]()
Dat moet ik weer bestellenMooi dat je weer de spirit hebt gevonden. Veel plezier met het vervolg. Af en toe een dropje doet wonderen![]()
Bedankt. De Zeehaen is nu voor de helft af en nu de rest. Het touw werk moet ik nog slaan en dat blijft een uitdaging voor mij.Een knap stukje tekenwerk Marcus, en welkom terug.
Veel plezier met het afmaken van je Fluit.
Bedankt.Welkom terug Marcus. Ook ik heb nog leren tekenen met de rotering pennen.
De pennen laten weken in water met een druppeltje afwas zeep.De meesten in onze leeftijdscategorie zeker?
Ik heb er zelfs nog 2 liggen, waarschijnlijk volledig verstopt van de opgedroogde Oost-Indische inkt.
Er zo'n complexe tekeningen mee maken, zonder vlekken vraagt echter voldoende oefening en onderhoud van deze vaardigheid.
Toppie @Marcus Botanicus
Kalkpapier, WOW...... Nooit geprobeerd. Zelf altijd op perkament papier geteekend.Ik heb ook nog leren tekenen met die rommel, op kalkpapier..
Ha, ook hier herkenbaar. Succes!
Dan kom je lekker in de buurt. Je weet de koffie staat altijd klaar.Net toen we 3 weken op vacantie zouden gaan begon Covid, dus hebben we het uitgesteld, en nu gaan we tussen 21 januari en 14 februari eindelijk op vacantie. Het is een cruise van Viking. Niemand onder 18 jaar. Oudere mensen. Het is een Antiquities Tour. Rome, Naples, (Herculaneum), Heraklion, Jerusalem (Masada), Haifa, Cyprus, Rhodes, Nafplio en Athens. Daarna een paar dagen in Nederland bij vrienden en dan terug naar de VS.
Zit nu in Rome en ga vanmiddag naar het Vaticaan.
Marcus