Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Binnenkort weer te koop, als je em moe bent?
Maar dan wel de kap mee opsturen, anders ga je hier geen vriendjes maken op MBF!
Het is maar dat je het weet!
Hij heeft er zelfs een nieuw account voor aangemaakt. Verschrikkelijk zeg.
ok, hier effen een update doen. Na toch al aardig wat gereden te hebben tot de conclussie gekomen dat de xb4 een hele goede wagen is. Het enige probleem aan de wagen is het diff en daar zijn naar mijn mening 3 reden voor waarom ze de bevelgears strippen.
1. Het 35t bevelgear loopt rechtsboven aan tegen het diffhuis
2. Het 14t bevelgear wrijft met de achterzijde aan tegen het diffhuis
3. Langs de onderkant van het diffhuis komt er zand in via smalle spleetjes waar je de onderste verzonken vijzen moet indraaien.
In de eerste 2 punten zorgt dit voor extra wrijving dus extra warmte en naar mijn menig worden ze hierdoor zachter en dan met het zand die erbij komt schuren kan dit niet goed komen.
Ik heb nu vandaag eens werk gemaakt van mijn diffs (rechterbovenhoek lichtjes weg gedremeld, een 0.1mm shim tussen mn 14t bevel gestoken en vloeibaar rubber tussen die 2 onderste vijzen gedaan (dafkemerci voor deze tip)) al bij al vrij weinig werk en hoop dat dit beetje werk een positief resultaat op zal leveren.
Als er nog mensen tips hebben of al 1 van deze problemen aangepakt heeft, wat hebben jullie ermee gedaan en is het daarmee opgelost?
Ik ga jullie hierover zeker op de hoogte houden
grtz Stijn
Wat een wereld van verschil tussen de hobby merken en een xray xb4. Ik heb hem nu net een week, maar ben blij dat ik hem gekocht heb.