XRay komt met 1/18 Nitro auto

Pasqual zei:
Nu nog een Half 8 met een echte Nitro motor in plaats van zo'n nep koelkop.

Is al aangekondigd....

De 1:18 markt is zeer goed ontvangen gezien de populariteit van vooral de trucks. Op yourmicro.com zijn al div. nitro projecten voorbij gekomen en blijkt dus dat er vraag naar is getuige een commercieel verkrijgbaar nitro conversiekit voor de Mini-T.

Bart_Banaan zei:
Stel je eens voor dat XRay samen met Serpent 1:10 en 1:8 brandstof auto's zou ontwikkelen.....
ik denk dat die er niet zo snel zou komen.... daar zullen wel strakke regels/afspraken over gemaakt zijn

nevertheless als er een XRay 1:8 zal komen...die zal wel ff iets beter zijn dan de rest (mijn verwachting dan)

deze M18Nitro is wel een hebbe dingetje zeg!

Hi Guys,
1# The Mini-Inferno komt met een brandstof motor ;)
2#als deze M18 Nitro net zo snel komt als ze vorige jaar rond de kerst de M18T klaar zouden hebben kunnen we gewoon nog wel even wachten denk ik.
3#denk zelf dat dit meer een teaser is om de markt te pijlen.
4# Xray komt inderdaad eerder met een Nitro 1/10 dan de meeste denken ;)
5# deze club heeft heel veel branstof ervaring lees het history verslag maar is van Juray
6# dan nog een 1/8 on-road en ze hebben de hele markt !

Ach ik heb al op een paar fora's opgemerkt dat deze foto's wel erg nep zijn, volgens mij bestaat dit hele autootje nog niet, en zijn deze foto's alleen om de reacties te peilen, zoals al gezegd wordt. Kijk maar eens goed naar die foto's: je kan niet eens aandrijfasjes door de wielen zien, je ziet ook geen internals of stuurstangetjes etc... Op het XRay forum wordt mijn opmerking genegeerd, en op het RadioControleZone forum werd mijn reactie in eerste instantie weggehaald....

Maare: wat weet jij van een 1:10 nitro van Xray?? Ik wil meer weten!! ;-)

Door de wielen heen is ook niets te zien vanwege een dichte wiel-adapter waar de velg opgeschoven zit.

m18s.jpg

Dat je niks ziet is bij de electro's ook al zo...

wat bart denk ik bedoelt is dat het wel lijkt alsof er ipv normale wielen onder zitten, gewoon stickertjes oid opgeplakt zitten, want er zit totaal geen diepte in de wielen

ronnie

en naast de wielen is het een zwarte waas, en op die tweede foto zie je onder de uitlaat ook alleen maar zwart maar weer wel een brandstofleiding :?

Back