xray 808e

Met downloaden alleen ben je er niet, je kan dan helemaal niets. Je hebt hardware nodig, maar neem het advies van Indoorvlieger over en neem de zender eerst maar gewoon in gebruik.

Ik ben toch benieuwd of dit allemaal goedgaat.
Als je al niet overweg kunt met zenders van de meer gangbare merken!
Maar goed.......veel succes.

nou die lrp was gewoon niet goed anders zouden ze me niet een nieuwe ontvanger geven. en die spektrum had voor mij niet genoeg bereik. ook had hij op de baan af en toe storing maar daar hadden meerdere last van
maar idd, t is effe afwachten.
maar hoe bedoel je niet overweg kunnen met de gangbare merken?

ik heb alle afstellingen goed gezet en nog daarna gecheckt. alles stond gewoon goed. heb net een servo tester besteld en dan maar kijken of het daar aan ligt.
ik las later nog op een ander forum dat die lrp zender niet goed overweg kon met de mamba's. daar hadden 2-3 mensen ook last van

je moet de throttle inreverse zetten om je mamba te laten syncen, iig dit had ik met mijn MMP voor ik hem op blies...

Ik heb de programming card btw dus ik zou hem voor je kunnen flashen als je zou willen...

ik heb een programcard van hobbywing omdat ik met een ripper combo rij. ik heb er dus nu weer de ripper inzitten i.p.v de mamba. en bedankt voor de tip. zal effe gaan kijken daarnaar

Laatst bewerkt:
jep, maar ik denk idd dat er iets met de andere elektronica is... mijn zender doet behoorlijk vreemd of wat het ook is dat raar doet namelijk: als ik stuur schokt de auto of stuurt laat. ik dacht aan de servo maar toen ik de zender op WonderTiger zijn auto had aangesloten deed ie precies hetzelfde. de servo deed het op de dx3s van wondertiger gewoon perfect en bij het doormeten van de servo was alles tiptop in orde. ik heb geen idee wat het nu is en ik heb ook geen idee wat ik met dit zootje aan moet-.-

m.v.g bryan

Back