Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vincent en team gefeliciteerd!!!
De voorrondes waren spannend om te volgen maar dit werd ruimschoots overtroffen door de fly-off. Extra mooi dat dit niet beslist is op doorstarten.
Van uit Belgie ook een hele dikke proficiat aan Vincent voor deze knal prestatie .
Vincent is met de dag gegroeid en wat een afsluiter !! World Champion !!
Ere wie ere toekomt maar laat ons ook al de andere piloten niet vergeten want t/m de 80e plaats zitten de piloten nog op 80% van de eerste ( voor de fly-off ) en dit is op zich ook al een knalprestatie .
Ik zou zeggen de Belgische en Nederlande teams geniet mee met Vincents feestje !!
Vincent, petje af, fantastisch gedaan.
Maar zeker ook alle andere leden van team holland, gefeliciteerd.
Jullie hebben zeker een aandeel in deze.
Denk alleen maar aan coachen/timen enz enz.
We hebben een Wereldkampioen,en zoals ik al zei, werkelijk een SUPER PRESTATIE!!!
Maar hoe komt het toch dat geen enkel sportuitzending hier melding van heeft gemaakt?
Laat de KNVvL hier geen steek vallen?
Komt nog wel denk ik.
Normaliter stuurt de KNVvL een felicitatie, krijg je op de vliegersvergadering een medaille en regelen ze een telegram van de koning.
(Tenminste zo ging dat vroeger)