T
Theo Coenen
Guest
Bob, hoe wordt dat landen klassement dan nu bepaald, want als ik de stand zo bekijk dan zitten de japanners met 3 man in de top 10 terwijl de derde fransman pas op de 18de plaats komt. terwijl de derde amerikaan op plaats 11 staat.
Ik heb eens gekeken, maar ze tellen de behaalde plaatsen bij elkaar op, dan klopt er nog iets niet.
Hier kom ik dan op uit.
frankrijk op plaats 1, 2 en 18, dat is idd 21 punten.
Japan is 3, 9 en 10 is 22 punten
Amerika op plaats 6, 7 en 11, dat is 24 punten, en als die ex-wereldkampioen (titelverdediger) niet mee mag tellen met het team, dan bull shit en stelt dit wk op team gebied in mijn ogen al niet veel meer voor.
Wat mij betrefd dus japan op plaats 1 omdat het gehele team in de top tien staat.
echt tijd voor verandering dus.
Ik heb eens gekeken, maar ze tellen de behaalde plaatsen bij elkaar op, dan klopt er nog iets niet.
Hier kom ik dan op uit.
frankrijk op plaats 1, 2 en 18, dat is idd 21 punten.
Japan is 3, 9 en 10 is 22 punten
Amerika op plaats 6, 7 en 11, dat is 24 punten, en als die ex-wereldkampioen (titelverdediger) niet mee mag tellen met het team, dan bull shit en stelt dit wk op team gebied in mijn ogen al niet veel meer voor.
Wat mij betrefd dus japan op plaats 1 omdat het gehele team in de top tien staat.
echt tijd voor verandering dus.
Laatst bewerkt door een moderator: