Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb wel met moderne stoomketels kennis gemaakt in mijn werkzame leven, maar dan voornamelijk door het aansluitschema op te nemen in de totale processchema's van een raffinaderij of petrochemische fabriek.Mijn theorie (maar ik ben geen expert):
Dat is ongewoon voor mij, het koude voedingswater in het heetste deel van de ketel toevoeren. Als ik me goed herinner wordt dat meestal even boven de bodem van de ketel gedaan, en dan moet het al voorverwarmd zijn. Spuien wordt dan gedaan vanaf de bodem van de ketel. aangezien jij zegt dat spuien vanaf de voorverwarmers gedaan wordt kan ik me voorstellen dat het voorverwarmde voedingswater direct via de binnenpijp naar de bodem van de ketel gaat. Dus ik zou een koudwater-aansluiting ergens op de dubbelwandige pijp verwachten.......kwam het voedingswater in de voorwarmer en het voorverwarmde water inde bovenketel. De toevoer zit bovenop de bovenketel.