Wildvliegen in twente

Hallo allemaal,

Ruim 2 jaar geleden ben ik begonnen met het bouwen en vliegen van quadcopters (geweldige hobby :p). Eerst begonnen met leren vliegen in de achtertuin met een wltoys v929 lady bird en daarna een hexacopter met gimbal gebouwd en een hoverthings flip 260. Nu sta ik op het punt dat ik meer in de omgeving wil vliegen en ben ik op zoek naar geschikte (rustige) veldjes in de buurt.

Wie weet geschikte locaties rond Almelo en/of in Twente om te vliegen? Ook denk ik er over om lid te worden van een RC vliegclub, waar ook meerdere leden vliegen met quadcopters.

Ik vlieg veel bij het indie terrein. Mooie plek om te vliegen en leuk om de toren heen vliegen. Crossbaan langs de N36 bij aadorp. Weilanden in de buurt van zanddepot bij sligro in de buurt. Er zijn nog wel meer plekken.

Laatst bewerkt door een moderator:
@Tinusweb, aan de andere kant van de Ikea is ook een leuke plek.
Achter The Wash. Wordt wel door meerdere mensen gebruikt.

Nu nog op zoek naar een indoor locatie in twente.
Zo maar eens op zoek gaan.

Net heel wat parkeergarages bekeken maar zijn er weinig die goed te gebruiken zijn. Ikea heeft wel een mooie parkeergarage maar om daar te kijken op zondag middag was een verkeerde keuze haha. Iemand bekend of de parkeergarage bij van heekplein in Enschede te gebruiken is?

Ik zelf woon in Lochem en gebruik de oude atletiek baan daar om te vliegen, geen andere mensen die er rond lopen en lekker beschut en natuurlijk een leuk veldje om te vliegen :)

allemaal leuke plekjes maar het zal ook fijn zijn om samen te vliegen
Moet geen probleem zijn. Vlieg elk weekend ongeveer. Als je een mooie plek weet om met meerdere multis te vliegen laat maar weten. Waar vlieg je mee?
Als het weer wat beter is aankomend weekend zou ik eventueel kunnen.

Moet geen probleem zijn. Vlieg elk weekend ongeveer. Als je een mooie plek weet om met meerdere multis te vliegen laat maar weten. Waar vlieg je mee?
Als het weer wat beter is aankomend weekend zou ik eventueel kunnen.
Dat lijkt mij ook wel leuk. Vlieg zelf met een f450 en een tarot FY690s.

Ik vind het geen probleem. Alleen een beetje mooi weer bestellen en een locatie vinden. Iemand een leuke locatie voor meerdere multis? Denk aan mini's die willen raggen.

Hallo allen,
Ik woon in Markelo en vlieg met een cinetank mk1. Is eigenlijk uit de kluiten gewassen mini. Is misschien wel leuk om een keer een meet te houden.

Back