Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik zou gerust durven zeggen dat ze lelijk is. Maar zo mooi als jij dingen maakt wordt het toch weer prachtig. Ik volg met plezier.Lomp en rond zeg maar.
ik zou gerust durven zeggen dat ze lelijk is. Maar zo mooi als jij dingen maakt wordt het toch weer prachtig. Ik volg met plezier.
Een update zullen we krijgen ook! En hoe!
Straf en fris. Zie een aantal knappe details. Ja, een zekere lompheid zit er wel in, maar dat heeft ook weer z’n charme. Maar de bak aan techniek en de bende aan detail brengt het zeer fraai tot leven.
Echte bouwkunst. Das genot voor het oog. Top!
Gr Bas
Inderdaad een mooi model van een lomp schip
Groet, Jan.
Tof dat je terug zin hebt in de hobby, het geeft je meteen ook wat verstrooiing in de gedachten.
Details zien er weer prachtig uit. en wij hebben er vanaf nu een referentie foto bij .
Meteen ook maar toegeven dat de gelijkenis sprekend is.
een leuke bouwversnellingHoe een laagje verf het geheel er compleet anders doet uitzien.
Flits weer mooi Sjoerd, ziet er gelikt uit![]()
grt peter
Hey Sjoerd, je bent erweer! kei goed, we hebben je hier allemaal zeker gemist! Mooie update er komt meteen leven in de boot, hij lijk net op de foto van de echte ;-) die moeren geef die ook even snel een laagje oranje of eventueel zwart want zo is het wat te opzichtig, maar die motor gondels zijn echt wel mooi gelukt man!
Ik vind het echt een heel leuk bootje geworden al, net iets anders dan wat we hier normaal zien! Ik ben blij dat er wat vorderingen zijn! Ik wacht al op de volgende update, grapje hoor ik weet dat het razend moeilijk is op deze schaal zulks moois te maken, maar toch sla jij daar altijd weer in!