Henri Kaper
verslagschrijvers
North type T2400 Tactile_908731 (smoke)
Dat is een veiligheidsbril, toch? Ik heb ooit eens een veiligheidsbril gekocht en kwam er door een paar brandende ogen achter dat die geen UV protectie had.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
North type T2400 Tactile_908731 (smoke)
razor zei:er is geen adertje, ik geef ze weg zoals anderen een aansteker of pen
razor zei:kan je toch zeker proberen niet?
olaf zei:Nooit gemerkt dat je van een goedkope zonnebril hoofdpijn krijgt. Het enige dat het ding feitelijk doet is het beperken van het licht. Meer niet.
De serengetie is de grond legger van contrastverhogende, mekleurend glazen en heeft daar ook een patent op.
De zeis glazen zijn niet slecht. Maar ik heb de keuze en ik kies al +/-15 jaar voor serengetie.
Het mooie van Serengetie is dat de glazen altijd super helder zijn bij elke weers situatie. Zelfs in de mist zet ik hem op. De rest van de glazen zijn niet slecht maar kunnen niet tippen aan de serengetie.
Het is een beedje een vergelijk zoals met auto`s je hebt een rols en een audi bv. de audi is niet slecht maar de rols is altijd mooier afgewerkt en blijft ook langer mooi
Een ander voordeel is dat de glazen van serengtie van glas is niet kunstof glazen waardoor hij langer mooi/helderder en geen krassen krijgt met normaal gebruik. (alles kan kapot)
...
Gr Gert Jan.
Leuk verhaal, maar wat weegt deze bril met glazen van echt glas, bij ogen met minus acht en cylinders van 2.5
Ik zou graag een serengeti of iets met zeiss glazen hebben echter alleen die doorkijk...
http://www.futurumshop.nl/img/6105-0593-N1103.jpg
Groet,
Dennis
Een gereedschapswinkel in mijn buurt had die North brillen liggen in een bak voor 3,68 excl., dus eentje meegenomen.
ik ben benieuwd hoe hij bevalt