Na mijn recente oogproblemen, die nu opgelost zijn, ben ik aan het speuren naar een nieuwe (vlieg) zonnebril. In het verleden, ver voor mijn oog problemen heb ik altijd de Skylet Fun glazen van Zeiss in mijn bril gehad. Die waren super, maar dat is het tegenwoordige prijskaartje voor die glazen ook; €300 voor alleen de glazen.
En dat is in de tegenwoordig wat onzekere situatie net een beetje te ....
Wanneer je echter wat dieper in de materie duikt kom je er al vrij snel achter dat aan de (theoretisch) goede spullen vrijwel altijd een aardig prijskaartje hangt
Al dan niet ontspiegeld, gepolariseerd, met of zonder blauwfilter en zo zijn er nog wel een paar.
Ook ben ik wat leuke en creatieve oplossingen tegen gekomen zoals deze bijvoorbeeld: ModelGlasses_InnovationPlus (ik heb glazen op sterkte nodig)
Ik ben dus nieuwsgierig wat jullie allemaal zoal gebruiken om je toestel tijdens het vliegen goed in beeld te houden ...
En dat is in de tegenwoordig wat onzekere situatie net een beetje te ....
Wanneer je echter wat dieper in de materie duikt kom je er al vrij snel achter dat aan de (theoretisch) goede spullen vrijwel altijd een aardig prijskaartje hangt

Ook ben ik wat leuke en creatieve oplossingen tegen gekomen zoals deze bijvoorbeeld: ModelGlasses_InnovationPlus (ik heb glazen op sterkte nodig)
Ik ben dus nieuwsgierig wat jullie allemaal zoal gebruiken om je toestel tijdens het vliegen goed in beeld te houden ...