Ik denk dat je met die kisten dichter bij de 1000 dan bij de 100 uur moet denken ;-)
Veel succes verder![]()
Dat lijkt me inderdaad ook wat logischer

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat je met die kisten dichter bij de 1000 dan bij de 100 uur moet denken ;-)
Veel succes verder![]()
Heb je er al aan gedacht wat je gaat doen als je met je RC vliegtuig op de één of andere manier schade gaat toebrengen aan derden?
eigenlijk, officieel etc, als er zoveel mensen over dat terrein lopen, is dat een niet geheel geschikte plek om te vliegen
Als jij land, heb jij je ogen op het toestel. schiet er net een kind over, KAN het misgaan.
Dat je niet vliegt met een hoop mensen in de buurt is alleen maar slim.
Maar probeer iets te zoeken, waarvan je met redelijke zekerheid weet dat er niemand spontaan in je vliegzone kan lopen.
een natuurmens of iets dergelijks gaat zomaar midden op een op veld zitten. zit je daar met dat ding in de lucht, en geen mogelijkheid om die vent/vrouw daar weg te krijgen...
Het gebeurt.. zelfs bij ons op het veld (club) gebeurt dit. gelukkig 1 keer in 3 jaar nu (zolang ben ik lid), maar toch. Die vent was ook compleet omgevingblind. valt gelukkig niet op, een partij vliegers, een aantal borden, paar spullen in de lucht, die er constant overheen schieten.
Mooiste is een boerenveld, weinig toegangen, vaak toch vlak. Alleen toestemming is handig, boeren willen wel eens uit hun slof schieten als je zoiets doet zonder hun medeweten ;-)
Maar niet hoe ik het kan oplossen. Maar de kans lijkt me klein dat het gebeurt.
maar bij mijn vliegtuig komt dat veel minder gevaarlijk over bij anderen, merk ik.
terwijl dat daar een grotere motor op zit.. ook nitro
electro hebben mensen helemaal het idee dat het "gewoon" een intertoys dingetje is.
Off topic, je hoeft niet steeds de volledige tekst te quoten. Kies een paar relevante woorden of zinnen waar je op wil reageren en wis de rest (zie mijn quote hierboven). Dan wordt het wat overzichtelijker ;-)
Nee, dat weten ze niet, het is 'speelgoed'. Mocht het misgaan, dan is een beroep op 'dat hadden ze moeten weten' niet weten. Alleen de modelvlieger is verantwoordelijk als het fout gaat, hij moet goede locatie kiezen en voorzorgsmaatregelen nemen.... Nou zijn er wel vaker mensen op dit veld aan het vliegen en de mensen in de omgeving weten (hoop ik) wel dat het gevaarlijk is. ...
Alleen de modelvlieger is verantwoordelijk als het fout gaat, hij moet goede locatie kiezen en voorzorgsmaatregelen nemen.