Bij alle andere sims moet je alleen vliegen, bij Phoenix maken we een kamer aan en kunnen we met zn allen samen vliegen.
!
In Real Flight G4 kun je ook met meerdere piloten vliegenvia het internet hoor.
mvg Rick
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bij alle andere sims moet je alleen vliegen, bij Phoenix maken we een kamer aan en kunnen we met zn allen samen vliegen.
!
Zou jammer zijn om een sim en een kabel te kopen voor een e-sky zender,terwijl je waarschijnlijk binnenkort een andere zender koopt om een model te vliegen.
Het lijkt me dat je beter eerst een andere zender koopt zodat je kunt schakelen tussen sim en model.
Ik heb pas geleden een Art Tech Cessna 182 gekocht. Op die zender zit ook een 3,5mm jack aansluiting voor een sim kabel. Kan ik de standaard Phoenix simkabel daar op aansluiten?
Zou jammer zijn om een sim en een kabel te kopen voor een e-sky zender,
Bij heliguy is dat een gratis extraatje, dus niets kopen
En tja dongle uit Azie.........succes met updaten
[SIZE=-1][FONT=Arial, Helvetica, sans-serif][/FONT][/SIZE]
Heb uberhaupt geen problemen met updaten,vandaag nog vliegtuigen en velden binnengekregen.
Waar denk je trouwens dat de spullen die je hier koopt vandaan komen?(ik sla alleen een paar tussenpersonen over die ik niet aan de vreet wil houden)
Groet Jos
Mensen... Er bestaan geen dongles, stekkers, die werken op alle sims, TENZIJ het gaat om iligale meuk. Dit laatste is niet toegestaan hier op het forum, dus begin er aub ook niet over... Dit levert uiteindelijk alleen maar een slotje op..![]()
Hoooohuuu!! ik was dit onderwerp begonnen mbt welke sim er wordt gebruikt en waarom,.. en niet over dongels ed. Dus ik wou deze vraag dan ook weer oppakken en niet meer over dongels en eventuele wel/geen illegale dingen.
bvd Tjeerd
Is goe
Wat zoek je in een sim trouwens? Aerofly 5 ziet er heel goed uit, maar ja duur en waarschijnlijk een goeie pc nodig. Als je puur RC wil zou ik voor PhoenixRC gaan. Alleen de support is al super, dikke plus.
Laden van PhoenixRC is ook zeer snel, binnen 10 sec aan het vliegen............RF is dat wel even anders.
Groeten.
de sim is bedoeld om te "leren" heli vliegen,. ik heb al begrepen dat phoenix daar het beste geschikt voor zou zijn.
Maar dat is de stand tot nu toe via deze discussie.
Ah heli......OK PhoenixRC
Welke TX wil je gaan kopen?
uh TX,... (beginnertje he!?)