Hoi Allemaal,
Mijn lijstje ook maar eens updaten, want na mijn laatste post in dit topic (Maart vorig jaar) is er toch wel wat veranderd;
-Amsterdam (Wijsmuller), Juni 2001 begonnen met de bouwdoos van Artesania Latina (1:50) en wordt
verbouwd.
-
Smitwijs Singapore (Smitwijs), Juli 2004 begonnen met bouwen aan de hand van werftekeningen (1:50). Helaas bleek ik allergisch te zijn voor epoxy/glasvezel, de bouw is daarom stilgezet en begonnen aan een ander project.
-
Walcheren (URS), November 2004 via dit forum de bouwdoos van de Smit Nederland (1:33) van Billing boats overgenomen van Gregor. Daarna besloten om niet de Smit Nederland te maken, maar de Walcheren (ex. Smit Frankrijk).
-
Smit Hunter (Smit), Juni 2005 via Marktplaats (en ook een klein beetje via dit forum, via Mike) de bouwdoos van de Happy Hunter van Robbe gekocht. Ook hier wijk ik weer wat af van de bouwdoos, het wordt de Smit versie in plaats van de Mammoet versie. Moet nog aan de bouw beginnen.
-Schouwenbank (URS), Juli 2005 de romp van de Banjaardbank (1:30) besteld bij
Bert Kroes. Ook dit heb ik weer te danken aan dit forum, Sikko 259 heeft onlangs een topic geopend met de bouw van zijn
Brielsebank waarin hij verwees naar de rompen van Bert Kroes. Eerder was ik via Wouter zzw al in het bezit gekomen van de werftekeningen. Ook aan deze sleper moet ik nog beginnen.
Groetjes Danny.