Welke bouwmarkt plamuur op balsa?

Hoi,

ik ben al een heel eind met mijn nieuwe Extra, maar bij het schuren merk ik dat er toch hier en daar wel een beetje plamuur op mag. Helaas kan ik zaterdag pas weer langs een modelbouwwinkel, dus vroeg ik mij af; is er bij de Karwei (iets anders hebben we hier niet) ook een goede lichte (als in 'niet zware') plamuur te krijgen, waar ik de kleine hoekjes een gaatjes mee kan vullen?

Dank voor advies,

Laatst bewerkt:
Alabastine Easy Supervuller. Heel licht maar niet erg hard dus je kunt er echt alleen kleine oneffenheden en zo mee doen.

Als je hier op het forum even zoekt op "supervuller" vindt je diverse draadjes met ervaringen.

Laatst bewerkt:
Aha, bedankt! Snel op de fiets naar de Karwei, kan ik vanavond fijn plamuren en morgen verder schuren.

Het mooie is dat dit spul na een anderhalf uur al schuurbaar is als je het dun aanbrengt. Als je even doortrapt kun je vanavond nog schuren :-)

miss is dit wel een goed idee.

vandaag in de verf winkel zag ik dit staan:
merk red devil en het potje heet onetime
je hebt niet eens in de gaten dat je iets in de handen hebt. je zou het er heel strak en gald op kunnen brengen zodat na schuren niet eens meet nodig is.

ONETIME

Technische gegevens:
Gewicht per liter: 0.423 KG
Kleur: wit
Krimp: 0
Droogtijd: 30 minuten tot 3 uur, afhankelijk van de dikte van de laag en de luchtvochtigheid.
Volledige uitharding na 7 dagen

Toch niet helemaal geschikt .

Mvg Johan

Back