welke ? 700 / 700+ heli ?

Even voor iedereen zijn duidelijkheid
Uwe jij wil dus gaan vliegen zoals in venlo ?
Aan de setup te zien.
Hoeveel jaar vlieg je
En wat is nu je vlieg niveau

... Daarom gaat het niet,
voor mij tenminste niet,
ik vlieg van elektro een T Rex 700 en mis da wat power,
Ed vlieg af en toe met mij, ook een Rex,
maar met Scorpion motor en meer power,
dus ik heb ook mijn klein spul kunnen verkopen zo als geplant
en nu komt mijn wens heli,
vliegniveau is dus normaal doorsnee
en al een paar jaren uit de hover-klasse opgestegen
naar rondvliegen.... met wat dit en dat,
mijn hobby, mijn heli,
mijn buurman heeft een 911 Turbo en rijd niet sneller dan 120 km/h,
maar heeft ontzettend plezier in,
ik ook,
en ik hoop, dat je mij niet al weer gaat pesten ..., ha ha

Groet
Uwe
 
... Daarom gaat het niet,
voor mij tenminste niet,
ik vlieg van elektro een T Rex 700 en mis da wat power,
Ed vlieg af en toe met mij, ook een Rex,
maar met Scorpion motor en meer power,
dus ik heb ook mijn klein spul kunnen verkopen zo als geplant
en nu komt mijn wens heli,
vliegniveau is dus normaal doorsnee
en al een paar jaren uit de hover-klasse opgestegen
naar rondvliegen.... met wat dit en dat,
mijn hobby, mijn heli,
mijn buurman heeft een 911 Turbo en rijd niet sneller dan 120 km/h,
maar heeft ontzettend plezier in,
ik ook,
en ik hoop, dat je mij niet al weer gaat pesten ..., ha ha

Groet
Uwe


Uwe je moet jezelf af en toe vertroetelen .. dat doe je goed met je X7:pim:
 
Even voor iedereen zijn duidelijkheid
Uwe jij wil dus gaan vliegen zoals in venlo ?
Aan de setup te zien.
Hoeveel jaar vlieg je
En wat is nu je vlieg niveau
Alsof dat er toe doet als je een mooie heli met een mooie setup wilt vliegen.
FF serieus:confused:
Ik ken mensen met een logo 800 die nog niet een achtje kunnen vliegen. Maar die hebben wel net zo veel lol in de hobby als een ander.
 
...die hebben wel net zo veel lol in de hobby als een ander...

: juiste antwoord !

...en EC5 en kabels zijn bestelt.

Groet
Uwe
 
Bedankt René

ik was op zoek na iets bijzonders,
en dan zag ik hem in Venlo,
en ook die vlieg-prestaties van de broers Boisson,
da was die al gekocht,

hier en da nog wat veranderen, zo als motor en bladen,
nu met nieuwe lipos en sterkere kabels en connectoren ...

het moet tol zijn te vliegen,
gelukkig heb ik de Rex nog voor oefenen voor de maiden,

ik hoop wij zien elkaar nog eens op P4 !!!

morgen misschien wat vliegen met de kleine Gaui en ...

... is het vanaf 27 of 28 augustus come-back zomer ???

Groet
Uwe
 
nog een interessante,

men praat over pieken van 150 A bij een Gaui X7 met Scorpion motor,
maar de origineel ESC van de Gaui heeft 130 A, wat doet die dan,
stopt die bij 130 A,
word die te heet,
of kan die gewoon voor zo maar af en toe de pieken aan ???

voor example: ik zou het niet/amper hebben, maar ...

Groet
Uwe
 
Persoonlijk zou ik dan voor veiligheid gaan en er een zwaardere ESC op zetten. Je wilt toch niet dat straks deze pracht heli door een te lichte ESC crasht.

mvg. Freddie
 
.... zeker niet Freddie,

de vraag was alleen, wat doet de ESC,
ik bedoel, als hij de power niet verder doorlaat, is het o.k.,
zo' n ding met 160 A ben je al veeeeer over de 200 €

(Kontronik Cool 200 A richting 750 € ...)

Groet
Uwe
 
Ja,

alleen snap ik niet helemaal, of misschien wel,
dat ze voor de zelfde dingen andere namen hebben,
ik praat over ESC, 'v-bar' , en servo's,

het set-up is het zelfde,
maar met lipos 65/130 C moet eigenlijk de ESC niet meer mee doen,
maar 'n beetje reserve hier en daar is ook o. k.

Groet
Uwe
 
... Daarom gaat het niet,
voor mij tenminste niet,
ik vlieg van elektro een T Rex 700 en mis da wat power,
Ed vlieg af en toe met mij, ook een Rex,
maar met Scorpion motor en meer power,
dus ik heb ook mijn klein spul kunnen verkopen zo als geplant
en nu komt mijn wens heli,
vliegniveau is dus normaal doorsnee
en al een paar jaren uit de hover-klasse opgestegen
naar rondvliegen.... met wat dit en dat,
mijn hobby, mijn heli,
mijn buurman heeft een 911 Turbo en rijd niet sneller dan 120 km/h,
maar heeft ontzettend plezier in,
ik ook,
en ik hoop, dat je mij niet al weer gaat pesten ..., ha ha

Groet
Uwe

Waarom heb je dan een zware setup nodig je vliegt geen hard 3D zo als ik lees dan heb je die pieken van 150 AMP ook niet lijkt me

Jan
 
Bedankt Jan,

ha ha, 'n beetje meer dan "rond-hoveren" en rondjes doe ik wel,
maar je hebt gelijk, de pieken zou ik misschien niet hebben,
zo dat het ook geen probleem word,

set-up is toch o.k.,
zou ik dat oude set-up van mijn Rex gebruiken,
hoef ik ook geen andere heli ...

Groet
Uwe
 
die pieken ligt idd aan je vliegstijl.
als je vol pitch hurricanes vliegt dan verbruik je veel. En zullen je pieken hoger zijn.
Maar het zijn ook maar pieken. Om 130 amp continu te halen moet je echt je best doen.
Ik vlieg die 130V commander nog steeds met de oude software icm een 4530 power dekker. Mijn esc wordt echt niet warmer dan 55 a 60 graden want ik kan hem gewoon vast blijven houden. Zelfs mijn motor wordt niet echt warm.
Ik vlieg 2100 rpm en ik wil echt wel eens aan mijn sticks trekken.
Je moet hem wel met een 12T pinion gaan vliegen.
Maar ik denk dat je de motor van een vriend van mij hebt en die zal het je wel verteld hebben.
Op mijn logo 600 heb ik ook de 130V icm een 4035-500kv power dekker.
Is echt een top setup
 
Hoi Rick,

het is ook zo, citaat:
("Maar ik denk dat je de motor van een vriend van mij hebt en die zal het je wel verteld hebben." )

maar die vertelt wel een 12 T gebruikt te hebben ??

wat is dan handig ?
of heb ik het verkeerd begrepen,
moet ik lezen: 'gebruik een 12 T pinion?'

Groet
Uwe
 
Trouwens,
als de software niet loopt op de PC:

op de CD van de mini v-bar zitten de drivers,
ook voor windows 8

groetjes, Uwe
 
Back
Top