@bertus,
Die gedachte houd ik ook in mijn hoofd, dat niet iedereen die stemt een model zal kopen. Maar zo krijg je wel een idee wat ze het liefst zien.
Persoonlijk vind ik de F-16 en nemesis mooi. Het voordeel wat de F-16 op het moment heeft is de vele info, helaas mist dit nog bij de nemesis.
Ook heb ik een tijd terug een Little tony gehad. Die is een model dat heel veel lijkt op de nemesis. Het probleem met dit model was dat het landingsgestel dicht bij de vleugel zat, net zoals de nemesis heeft. Met dit toestel was het bijna niet mogelijk om een goede landing te maken zonder dat het model voorover zou slaan. Na al een aantal keren de fairings van de romp te hebben moeten maken ben ik maar gestopt met het vliegen van dit model.
Als ik dit allemaal tegen elkaar weg streep dan ga ik op het moment voor de keuze van de F-16. Dit omdat ik een voorgevoel heb dat er met het landen van de nemesis hetzelfde probleem zal gaan ontstaan als de little tony, wat dus schade kan opleveren. En een fatsoenlijke mal maken met al het voorwerk kost toch wel wat tijd en $$$. En het zou zonde zijn dat achteraf blijkt dat het model steeds over de kop slaat bij een landing en dus schade oploopt. Dan zet je het model snel in een hoekje als je iedere keer nadat je gevlogen hebt het toestel moet gaan repareren, en dan is het ook zonde van de mal want hier zullen dan niet veel modellen meer uitgehaald worden.
groeten Paul