Hoi mede vliegers.
Na een lange tijd te hebben gevlogen met 10cc warbirds en stunt kisten en als laatste een 1.85m extra 300 met 45cc benzine motor vind ik het tijd voor een iets serieuzere klasse.
Ik voel me wel zeer aangetrokken tot de toestelen die in het f3a-x kampioenschap gebruikt worden.
Nu heb ik al flink lopen spitten in de modellen, Yak's, Sukhoi's, Extra's, Edge's en katana's lijken een veilige keuze, maar wat ik wil weten is wat jullie van een pitts s12 vinden?
Ik weet dat hij in het echt al lang is uitgerangeerd als competitiekist, maar ik heb zelf een pitts s1 gehad met 10cc os sf motor en ik moet zeggen dat de vlieg eigenschappen van de pitts zeer goed zijn en het is de enige kist die mij nooit verveelde.
Nu zat ik te denken aan een pitts met 10 keer meer cc's en 1 cilinder meer als me oude 10cc model.
Van magic hand zijn er leuke 100cc s12's te koop.
Zelf dacht ik aan het volgende: Pitts s12, spanwijdte 2350mm
Motor DLE 111, powerbox en digitale servo's en 2 lipo accu's voor de stroomvoorziening.
Ik zou in de toekomst het F3A-X kampioenschap willen vliegen met deze kist maar het eerste jaar vooral oefenen hier voor.
Wat is wijs????
Na een lange tijd te hebben gevlogen met 10cc warbirds en stunt kisten en als laatste een 1.85m extra 300 met 45cc benzine motor vind ik het tijd voor een iets serieuzere klasse.
Ik voel me wel zeer aangetrokken tot de toestelen die in het f3a-x kampioenschap gebruikt worden.
Nu heb ik al flink lopen spitten in de modellen, Yak's, Sukhoi's, Extra's, Edge's en katana's lijken een veilige keuze, maar wat ik wil weten is wat jullie van een pitts s12 vinden?
Ik weet dat hij in het echt al lang is uitgerangeerd als competitiekist, maar ik heb zelf een pitts s1 gehad met 10cc os sf motor en ik moet zeggen dat de vlieg eigenschappen van de pitts zeer goed zijn en het is de enige kist die mij nooit verveelde.
Nu zat ik te denken aan een pitts met 10 keer meer cc's en 1 cilinder meer als me oude 10cc model.
Van magic hand zijn er leuke 100cc s12's te koop.
Zelf dacht ik aan het volgende: Pitts s12, spanwijdte 2350mm
Motor DLE 111, powerbox en digitale servo's en 2 lipo accu's voor de stroomvoorziening.
Ik zou in de toekomst het F3A-X kampioenschap willen vliegen met deze kist maar het eerste jaar vooral oefenen hier voor.
Wat is wijs????