Je hebt PB.laat even weten hoeveel je nodig hebt en in welke dikte. Misschien heb ik het hier nog liggen en misschien wil ik het wel kwijt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je hebt PB.laat even weten hoeveel je nodig hebt en in welke dikte. Misschien heb ik het hier nog liggen en misschien wil ik het wel kwijt![]()
Lijkt me leuk om te doen maar ik durf hier nog niet aan te beginnen.Misschien leuk om voor je hobby een beetje buiten de door jou reeds betreden paden te gaan.. Aluminium is op zo'n formaat kist gewoon zwaar.
Maak zelf een passend Carbon landingsgestel!
Landingsgestel
Hezik hebt u een idee wat zo'n landingsgestel zou kunnen wegen in carbon?Misschien leuk om voor je hobby een beetje buiten de door jou reeds betreden paden te gaan.. Aluminium is op zo'n formaat kist gewoon zwaar.
Maak zelf een passend Carbon landingsgestel!
Landingsgestel
Ik heb er vertrouwen in.Alvast bedankt hoor.Ik heb de latjes net eens getest met de hand en is behoorlijk sterk als je het vergelijkt met mn vorig aluminium die snel plooit bij wat teveel kracht.Deze 6060 alu moet ik al serieus kracht uitoefenen met de hand tegen dat ie een klein beetje plooit.Veert ook veel meer.Succes met bouwen Wesley. Ik hoop dat mn berekeningetjes kloppen en hij inderdaad minimaal 4G aan kan.
Ok zal zoiezo wel schotten inlijmen.Zou het een beetje doen gelijk mijn vorige link in post 32.6mm is in eerste instantie genoeg denk ik, als je er maar wel wat schotten haaks opzet.
Er zijn hier genoeg mensen die je er wat over kunnen zeggen, zeker als ze de kist kennen. Schijnbaar kijken ze hier niet?