Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Thanks.ziet er heeeel proper uit!
Het hout is zeer gemakkelijk te verwijderen.Mooi aftekenen.Hallo Wes,
Ik heb dezelfde kist. Ik wil op dezelfde manier als jij mijn carbon landingsgestel plaatsen. Ik zie dat je een stuk hout heb verwijderd. Hoe heb je dat zo mooi los kunnen krijgen?
Met vriendelijke groeten,
Eric Schumacher
Nee alles is zelf gemaakt uit 3mm triplex die ik op elkaar gelijmd heb om 6mm dikte te hebben.Enkel het afdekplaatje is uit balsa.bedankt Wes,
Ik zal een foto plaatsen als het gelukt is.
Dat stukje wat je weer geplaatst hebt tegen de voorzijde aan. Dus voor je plaat waarop het landingsgestel zit. heb je dat zelf moeten maken, of heb je daarvoor delen gebruikt van het deel wat je uitgezaagd hebt?
Met vriendelijke groeten,
Eric Schumacher
de 2024-T3 is zeker aan te bevelen en volgens mij de beste kandidaat. Maar hoe ga je eraan komen? Ik heb hier wat stukken liggen, maar de meesten niet.
E-modulus en soortelijk gewicht van beide is overigens zo te vinden op internet.
Dag defik,
ik heb 2x een half jaar bij Fokker (Papendrecht) gewerkt (stage/afstuderen). Zodoende heb ik een voorraadje 2024 en 7075 liggen. Ook titanium en rvs
7075 is ook goed spul ja, maar gaat waarschijnlijk nog sneller scheuren als je er zelf een landingsgestel van wilt buigen.