Welk model zien jullie graag in GFK

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou graag een duo discus willen van 7 meter spanwijdte.
Vol gfk. met klapwerk
Van dat kleine speelgoed is al zoveel op de markt.
Daar is volgens mij nauwelijks handel in.
Ik weet niet of je van bestaande modellen ook mallen kan maken zonder het model te beschadigen?
Ik heb een 6 meter ash-26.
Dan heb je de moeder mal al

@bertus,

Zoals al eerder vermeld, ik ga me voorlopig nog niet begeven op grote kisten. Een kist van 7 meter spanwijdte in vol GFK is toch wel erg groot. Bereken maar eens wat het kost om zo'n mal te maken en omdat het mijn 3 mal word lijkt mij dit niet verstandig om te doen.
Misschien ooit voor de toekomst maar voorlopig nog niet, ik hou het nu nog op het kleinere spul.

groeten Paul

X-35 minifan, de marine uitvoering heeft alvast wat meer vleugeloppervlak om langzamer te kunnen. en dan zo licht mogelijk zodat hij vertikaal kan landen 8)

F-15 die wel vliegt :oops:

Groeten Halmar

Als het je lukt om Burt Rutan´s Boomerang te maken heb je in ieder geval 1 klant. Electro en niet groter dan 1.40m. Ik moet de lijnen tekeningen nog wel ergens hebben.
:D :D :D

Ik snap dat jullie allemaal van die speciale vliegtuigen willen hebben. Want deze zijn nog niet te koop op het moment. Maar voor deze speciale vliegtuigen moet je wel liefhebbers hebben die het toestel willen kopen.

Bijvoorbeeld de boomerang, niet iedereen vindt deze mooi, en dan kan ik er wel een gfk model van maken, maar of ik dan de kosten van de mal er ooit uit zal halen is dus een tweede.

Ik zoek dus eigenlijk iets dat iedereen aan zou spreken of waar veel vraag naar is, neem het projectje van de serval, hier zijn er al veel van gebouwd. Met zo'n soort project is het dus mogelijk voor mij om de kosten eruit te halen.

Ja misschien een moeilijke eis van mij, maar ik zal het jullie laten weten als ik een model gekozen heb dat ik in GFK ga maken

groeten Paul

De F-16 vind ik persoonlijk ook een mooi model. Maar ik zou dit dan ook van meerdere mensen willen horen, zodat ik weet dat meerdere mensen interesse hebben in dit model. Als het dit model zou gaan worden, dan zal hij gemaakt worden voor een minifan, lengte ergens rond de 80 - 85 cm.

groeten Paul

helemaal :offtopic: maar zit er nou geen landings gestel onder die salamander van jou of lijkt dat maar zo?

Is het misschien niet iets om iets laagdrempeligs te maken, een mooie Cessna romp of zo.
Of een Piper tomahawk of een Cherokee. :idea:

Het klopt helemaal, er zit geen landingsgestel onder, of ja alleen bij de start zit het eronder. Na opstijgen dan valt het eronderuit. Het model wordt door middel van een stiek de lucht in geschoten en land op zijn buik. Zo hoef je dus geen duur landingsgestel te kopen voor een turbine kist.

Ik zal over een tijdje eens een lijstje maken van hoeveel keer erop een bepaald model gestemd is. Dan weet ik ongeveer waar de meeste interesse ligt.

groeten Paul

maak een lijstje van wat JIJ in de planning hebt, en denkt te kunnen maken, en dan kan je een poll aanmaken en kan je kijken of er animo voor is.
al die exotische kisten heb je niet veel aan, daar is alleen specefiek publiek voor.

We hebben eens een mal gemaakt voor een sportlaagdekkertje gebaseerd op een Puma II van robbe ( niet de 3, een echt onding en de naam puma niet waardig).
Zo krijg je een goedkoop kistje van 1m40 waar iedereen mee kan vliegen en waarmee ook ervaren piloten zich kunnen uitleven. Standaard servo's, een 6.5 of 7.5cc erop. Ik denk dat je in die richting het beste gaat zoeken. Als je het een mooie vormgeving geeft, niet te moeilijk om de mal te maken dan moet je volgens mij er wel model van kunnen verkopen.
Mijn ervaring leert wel dat als je uit de kosten komt, dat je al tevreden mag zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back