Welk merk lipo

Doordat mijn eigen lipo defect is geraakt ben ik op zoek naar een goede opvolger. Graag krijg ik van jullie advies over welke van goede kwaliteit zijn. Eventueel een link erbij zou mooi zijn en ik zou graag een niet al te lange levertijd hebben aangezien ik nu niks heb om mee te rijden.

Ik heb veel gelezen over hyperion accu's welke goed schijnen te zijn maar wel duur. Ook turnigy van hobby king hoor ik vaak maar is hoer de levertijd niet erg lang?

2

Laatst bewerkt door een moderator:
Gebruik zelf de turnigy nanotechs in mn competitie buggy en ze doen het top. Had het eerst niet zo veel op nanotechs maar deze doen het top(2S 5800mah 30-60C). Verder moet je gewoon in de EU warehouse bestellen, levertijd is zo een 2-3 dagen.

Ik gebruik turnigy's van 24 euro per stuk. 4s 5000mah 20-30C. Het is een lage C maar in werkelijkheid ligt die hoger. Doen het prima. Net 4 nieuwe binnen. Alleen het nadeel van de accu's is dat als ze bij hobbyking leverbaar zijn, ze ook zo weer in backorder zijn;)

Oké dan zal ik ze even via hobbyking euro warehouse bestellen. De nanotechs zijn allemaal in backorder dus dan moet het de turnigy worden. Ik heb alleen zo'n aansluiting.
ry3yva4u.jpg

Hoe kan ik dit oplossen?

2

Laatst bewerkt door een moderator:
Oke, ik hoor veel goede dingen over de nanotechs. Als de 2x2s turnigy's hetzelfde rijden als de 4s 5000mah 20c hardcase van turnigy, is dat ook zeker een aanrader

Back