om dit topic ff weer de lucht in te krijgen ;-)
Ik heb een nieuwe ervaring, voor de 450 heb ik eens een ander merk geprobeerd.
vroegah (7 jaar terug) ben ik in de 450 begonnen met 2 flightpowers.
Deze doen het allebei nog steeds! ze kunnen de hoge ontlading van de heli al 5 jaar niet meer aan, maar in de starter en in de startbox doen ze het nog geweldig.
Ook nooit gezeur met weerstand of balanceerproblemen.
Daarna 2 lichtingen hyperions, 35C.
Worden vlot bol, maar blijven wel 1,5 jaar gewoon de volle power geven.
Ook geen gerommel met weerstand of raar balanceren. Ik heb ook hiervan nog een heel stel in gebruik, alleen dan in vliegtuigen oid.
Nu eens een keer zippy's geprobeerd, ik dacht de 35C versie.
Aangezien de 450 niet de meest gebruikte heli is, dacht ik eens wat goedkoper te kunnen gaan.
Alleen zitten alle accu's na 3 maanden al met het probleem dat ze binnen mijn timer al geen puf meer hebben.
ze hebben te veel interne weerstand naar mijn smaak, en ik heb er al 2 gehad met een ernstig balanceerprobleem.
In de ochtend laden en vliegen is er niet bij, dan moet ik echt mn timer een minuut of 2 terug zetten... en dan laad ik 1200 mah terug.
missers met te ver ontladen heb ik niet, mijn timer staat altijd redelijk conservatief...
Ik wil wel vliegen, dus zal ik dit maar als leergeld beschouwen ;-)
Zo te zien uit de eerdere reacties komen gens ace en optipower goed uit de verf?
Ik heb een nieuwe ervaring, voor de 450 heb ik eens een ander merk geprobeerd.
vroegah (7 jaar terug) ben ik in de 450 begonnen met 2 flightpowers.
Deze doen het allebei nog steeds! ze kunnen de hoge ontlading van de heli al 5 jaar niet meer aan, maar in de starter en in de startbox doen ze het nog geweldig.
Ook nooit gezeur met weerstand of balanceerproblemen.
Daarna 2 lichtingen hyperions, 35C.
Worden vlot bol, maar blijven wel 1,5 jaar gewoon de volle power geven.
Ook geen gerommel met weerstand of raar balanceren. Ik heb ook hiervan nog een heel stel in gebruik, alleen dan in vliegtuigen oid.
Nu eens een keer zippy's geprobeerd, ik dacht de 35C versie.
Aangezien de 450 niet de meest gebruikte heli is, dacht ik eens wat goedkoper te kunnen gaan.
Alleen zitten alle accu's na 3 maanden al met het probleem dat ze binnen mijn timer al geen puf meer hebben.
ze hebben te veel interne weerstand naar mijn smaak, en ik heb er al 2 gehad met een ernstig balanceerprobleem.
In de ochtend laden en vliegen is er niet bij, dan moet ik echt mn timer een minuut of 2 terug zetten... en dan laad ik 1200 mah terug.
missers met te ver ontladen heb ik niet, mijn timer staat altijd redelijk conservatief...
Ik wil wel vliegen, dus zal ik dit maar als leergeld beschouwen ;-)
Zo te zien uit de eerdere reacties komen gens ace en optipower goed uit de verf?