Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
niet te leeg vliegen vinden lipo's niet leuk
Nano-Techs inderdaad echt links laten liggen. Mijn ervaring is ook niet best. Ze kunnen zeer slecht tegen ontladen <20%, doe dat 1 keer, b.v. tot 12 - 15 % en ze staan bol. Dat is mijn ervaring tenminste. Ze kakken al vlot in, ik vind het allemaal niet zo best.
Turnigy: op de vaak niet kloppende mAh rating na (5.000 mAh is vaak echt minder) prima accu's die het lang volhouden.
Gens Ace: uitstekende ervaringen mee. Leveren vaak meer dan de specs. Kunnen zonder problemen 4-5C geladen worden (das niet zo bijzonder meer misschien) - aanrader.
De rest heb ik geen ervaring mee, ik blijf bij Gens Ace denk ik. Desire Power is net zo duur of nog iets duurder, ik waag die gok niet.
Vlieg ze ook vaak leeg tot 3,74 volt de cell. Maar ze zijn gewoon nog perfect, worden niet bol, de weerstand is nog 1,6 ohm ze laten zich goed balancen. en er zijn accu's bij met meer dan 100 laad cyclussen.
Mag ik vragen hoe je de weerstand van 1,6 ohm meet bij deze accu's?
Bij 5A heb je dan 5²×1,6= 40watt verlies.l... de weerstand is nog 1,6 ohm ...
Vreemd dat iedereen die slechte ervaringen heeft met de nano-techs.
Ik heb nu 14 lipo's nano-tech en 2 nog de normale turnigy's.
Vlieg ze ook vaak leeg tot 3,74 volt de cell. Maar ze zijn gewoon nog perfect, worden niet bol, de weerstand is nog 1,6 ohm ze laten zich goed balancen. en er zijn accu's bij met meer dan 100 laad cyclussen.
Hoe vlieg je? Als je echt significant stroom trekt en snel laadt + af en toe een klein missertje in het ontladen (net iets minder dan 20% restcapaciteit) dan is de kans niet zo heel groot op > 100 vluchten, dat is althans mijn ervaring.