welk aansluitsnoer van Conrad

Naar aanleiding van mijn andere topic over connectortjes. Heb ik ook wel wat snoer nodig. Ik heb al een verlanglijstje bij Conrad en zou daar dus ook graag de snoeren vandaan willen halen.

Maar die heerlijke siliconen draden welke je ziet en ook aan mijn esc en accu zitten, kan ik bij Conrad niet vinden.

Iemand ze toevallig al wel gevonden. Welk type draad is dit, want dat vind ik ook nergens terug.

Zoek maar eens op "siliconen kabel zeer fexibel".
Het zoeken naar precies "siliconen kabel zeer fexibel" gaf geen resultaten.

Dan vind Conrad helemaal niets.

Ik ben al aan het spitten geweest. Jammer dat je niet op mantel materiaal kunt sorteren. Een aantal siliconen draden wel gevonden. Maar die zijn weer dunner. Of gezocht op 3,31m2 (https://www.conrad.nl/nl/aansluitdraad-o2510113.html?tfo_ATT_CROSS_SECTION_PART1=3.31 mm²), maar dan zijn ze weer niet per meter verkrijgbaar.

In plaats van op "fexibel"zoeken op "flexibel" en je vindt het (met Google) direct...
Haha, ik had ook gewoon dom de typefout overgenomen.
Gaat me trouwens niet wat ik bij Google en andere RC verkoopsites tegenkom. Wil het gewoon graag bij Conrad bestellen, mede dat de prijs waarschijnlijk lager ligt en ik boven een bepaald bedrag geen verzendkosten meer hoef te betalen.

De prijs bij de conrad ligt zeker niet lager... (zeker ook nog als je pas bij 20 euro geen verzendkosten hebt) maar als je bij Google ook als trefwoord Conrad gebruikt zal die ook resultaten van de conrad site meenemen.

Overigens willen we niet zo snel voor ieder wissewasje een nieuw topic zien, deze vraag had makkelijk bij je stekkervraag gekend gezien het uiteindelijk om hetzelfde project gaat. Let er even op voordat je 10 topics op een rij hebt staan, is voor ons maar ook voor jou niet meer overzichtelijk tov 1 topic.

Conrad is echt een k site als je iets specifieks zoekt.
En is zeker niet de goedkoopste.
Als je bij een RC winkel bestelt weet je tenminste dat je RC spul krijgt.

Een paar dingen bij Conrad besteld. En een deel bij Hobbyking. Dat scheelde toch teveel.

Ben alsnog aan het zoeken geweest op Conrad voor het welbekende RC draad, maar niet kunnen vinden. Andersom ook nog geen specifiek kabel type van het RC draad tegen gekomen.

Thanks voor de tips.

Back