Watervlieg filmpjes

Inderdaad op en uithoek van die camping staan we altijd op vijf meter van het water. Dit jaar had ik eens geen zwever bij alhoewel ik ook een hevige hellingzwever ben, dit is de familie vakantie dan beperk ik mij tot het vliegen aan de camping. Ooit heb ik in St vincent les forts mijn oude flamingo over de kant gegooid maar het werd me toen snel duidelijk waarom ik die dag alleen daarboven stond, en als de Parapenters bezig zijn ga ik daar zeker niet tussen hangen dat is voor geen van beiden leuk. Ik ben er zeker van dat daar nog veel mooie plekjes zijn om te gaan zweven maar zoals gezegd als ik daar is het met de familie. Eind Augustus trekken met wat kameraden naar de Auvergne of de Languedoc om te gaan zweven maar dan blijven de watervliegtuigen thuis alhoewel er op beide plaatsen een mooie plas in de buurt van de camping is.

Deze wil ik jullie niet onthouden :

Mvg,

Bart

Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk , deze man weet hoe landen in zijn werk gaat.

Mvg,

Bart

Gister avond weer even gevlogen . . .:

Mvg,

Bart

Prachtig Rick ! ziet er erg idyllisch uit :)

Hier een fpv filmpje van een empire vliegboot gemaakt van mijn ontwerp in Californië :

Mvg,

Bart

prachtig ik vlieg we maar in prensiepe niet op het water, maar ik heb een vraag hoe kan ik drijvers maken voor een starter
Starter%201.jpg

als jullie eventueel tips hebben graag

gr mees

Back