Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
? waar heb jij die bijzondere W7/8 gevonden?
Macbook Pro![]()
^^ en de desktop variant.
Heer-lijk. Vooral alle services en diensten zo lekker met elkaar samenwerken zonder configureren.
Op mijn werk... als ik er voor betaald krijg wil ik Windows nog wel trachten te beheren... Maar prive voor geen goud meer.
En dan zijn hardware "spec's" eigenlijk niet meer interessant. De spec's van mijn Macbook en iMac zijn eerder:
- Het werkt
- Morgen werkt het nog steeds
- Ik hoef niets in te stellen
- Het werkt wederom nog steeds
- Ow, verrek het blijft gewoon werken.
Hmmm.. wat hebben jullie toch tegen Mac.
Het zijn ten eerste mooie machines(design is echt geweldig.), ten tweede krachtiger dan een vergelijkbaare windhoos machine en de software die je erop gebruikt is grotendeels open source.
Alle moderne software is er prima voor te krijgen maar je moet hem niet als game machine gebruiken.
Wat betreft de functie waar ze voor zijn ontworpen ..
De Grafische sector gebruikt deze machines juist vanwege de kracht die ze hebben.
En nog een voordeel, nagenoeg geen virussen.
Enne, ik ben zelf geen Mac gebruiker..
Hier nog even een voorbeeld van het geweldige design.
![]()
Apple - Mac Pro
@ Caretaker, ik weet het niet over de nieuwe generatie Mac Pro, geef mij maar liever de oude maar het is weer een mooi product waarvan je kan zien dat Apple telkens nieuwe dingen op de markt brengt die uitblinken.
Een nieuwe Dell hoor je eigenlijk niemand over maar zodra Apple met iets nieuws komt hoor je zelfs de apple niet liefhebbers er nog over praten, en negatieve reclame is ook reclame.
Ik denk dat je manier van mening uitspreken al genoeg zegt...Dat hangt er maar net vanaf welk nieuws je volgt, ik zie vaker een nieuwe Asus notebook voorbij komen dan een appel omdat ik geen behoefte heb om naar die rotzooi te kijken.