Wat is nou een goede electro speedboot?

Eric,

Hij zegt dat hij een sea rider heeft gekocht.
maar denk dat de link niet goed is.

dit zijn de specs van de sea rider.

Detailgetrouwe speedboot "Sea Rider"met Brushless Electro motor B2445, 2600KV incl. profi afstandsbediening.
De lengte van de boot bedraagt 450 mm !!
Speedboot is compleet gemonteerd.
De romp is van koolstofversterkt kunststof en het roer van aluminium.
Dit alles maakt het een ideale beginners en gevorderden speedboot met een snelheid tot ca. 50 km/u, dit is ongehoord snel. excl:Accu: 11.1v 2200mah LI-PO
Werkelijk een superproduct voor de modelsportliefhebber.

"LET OP", dit is geen speelgoed. De snelheid bedraagt tot 50 km/h.

Specificaties:
- Model: RC Catamaran Sea Rider,
- Motor: Brushless B2445, 2600KV Watergekoeld,
- ECS: 30A Watergekoeld,
- Afmeting (l x b x h): 450mm x 140mm x 80mm,
- Afstandsbediening: rechts, links, vooruit,
- Frequentie: 2.4 GhZ.

dit op 6s gaat niet werken.

hallo

zomaar zeggen dat 6S ook gaat is wel een beetje gevaarlijk

de ESC moet dit voltage wel aan kunnen want ander bak je hem gaar voor er ook maar 1 meter mee gevaren is
sommige esc gaan maar tot 15 volt en dan is 6S echt wel te veel

wat de twee accu's aan gaat deze kunnen dus wel in P staan
dan heb je dus wel 7.4 amp en een langere vaartijd
staan ze is S dan is het inderdaad maar 3.2 amp

gr raf

Met 11.000 toeren onbelast krijg je de cat in het linkje niet echt vooruit dunkt me. Maar goed, er is dus een andere boot gekocht...

De eerste beste rc winkel zal er een moeten hebben patrick.

Maar zo ver ik weet heeft een failsafe geen nut op een electro boot omdat de regelaar zonder zender ontvangst al naar de 0 stand gaat.
Bij brandstof rc worden ze toegepast omdat en servo bij ontvangst verlies gewoon in de laatste stand blijft staan. En bij volgas is dat een probleem.

Bij jou zal verlies van ontvangst vervelend zijn maar de boot zal er niet vandoor gaan.

btw kan je even zetten in welke provincie je woont er zijn meer dan een 't Zand in nederland

mvg Chris

Toen mijn boot crashde had ik geen controle meer en ging hij telkens harder totdat hij de kanten raakten met 50km/h.

ik woon in Nooord-Holland

Bedankt voor je berichte Leon ik zal er naar kijken

oja lekker dan,

ik heb het idee dat ik een grote fout heb gemaakt met het kopen van een RC sea rider. nou wil me boot geen gas meer geven. alleen het stuur doet het nog en de spanning loopt ook gewoon door.

is dan nu me REGELAAR STUK??:bad-words:

Er staat(in het verkoop gedeelte) een mooie Genesis te koop voor volgens mij 200 euries compleet met lipo's en zender.....etc.

Is dat niet wat voor jou?

Had je toevallig nog lopen spelen met de instelling van de Nul setting? (dat je stick pas van af half werkte)

Heeft je regelaar een piepje als hij aan gaat normaal? Het kan zijn dat je eerst naar de Nul setting moet voor dat hij aan gaat. Dit is zo bij bijvoorbeeld robbe roxxy regelaars.

Ik zou er eens mee spelen kijken of dat helpt

mvg Chris

arnold; mijn boot heeft me 235 euro gekost. voor een 15-jarige jongen is dat veel geld ( 2½ maand werken ) ik kan dat voorstel niet eens aan me vader laten lezen. hij vondt 235 euro al heel veel geld.

Hm... lucky, normaal piept me regelaars als ik alles aansluit, dat deed het ook niet meer. nul setting? er zitten geen knoppen aan omdat het ingesield is.

Laatst bewerkt:
De stand op je zender dat je motor niets doet. het was bij jou midden stand van je zender, Gezien de vorige post die je had gemaakt dat je motor niets deed tot je halverwege je regeling van je zender was.

Bij de robbe regelaar die wij gebruiken doet die helemaal niets, behalve als je precies naar de nul stand gaat met je zender. Eerder gaat die niet aan.
Het zou iets vergelijkbaars kunnen zijn.

mvg chris

Weet iemand of er een WEERSTAND tussen LED verlichting moet? ik wil 4 LEDjes op mijn trailer zetten maar ik weet niet of er een weerstand tussen moet. kan iemand mij dat vertellen?

Laatst bewerkt:
ik heb al eerder hierop gereageerd maar nog steeds niks ondernomen.
ik wil een 'goede' boot die minimaal 40km/u gaat en mijn budget is 200-250 euro

maurits, voor 250 euro zit je vast aan een goedkope rtr boot bijvoorbeeld uit china. Of het snellere speelgoed.

Maar vertel eens wat je wil van je boot. Wil je een Ready to Run? of wil je een hobby project.

Voor een speel bootje moet je echt bij het speelgoed kijken.
Als je een hobby wil waar je echt tijd aan wil besteden moet je overwegen om wat meer geld vrij te maken.

vul even je profiel aan met een plaats en leeftijd dan kunnen mensen je wat beter advies geven. waar te kijken bijvoorbeeld.

@Patrick zolang je leds geschikt zijn voor het voltage hoeft er geen weerstand tussen.

MAURITSSSSSSS

Maurits ik heb ook een Sea Rider. maar dan de rode versie.

Als ik jouw was zou ik het NIET kopen. mijn boot reageert niet eens meer, ik heb geen gas meer en geen stuur. en ik heb er in 1 maand maar 20 min mee kunnen varen omdat het bereik toen weg was en ik met 50km/h tegen de kanten op floog.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back