Wat is jouw laatste RC helikopter gerelateerde aanschaf?

full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb weer wat spullen aangeschaft

een andere Fusuno canopy voor de Trex600Nitro met de zelfde layout als mijn Trex700Nitro8)
FUSUNO Complete New Design INFINITE FIRE T-Rex 600 Nitro Painted canopy - FUC-TX om het allemaal in de zelfde style te houden

Orange neon Tailfins voor de Trex 600Nitro(past mooi bij het kappie;) van Fusuno)

Een extra zenderset Futaba T8FG voor het leraar/leerling systeem om les te kunnen geven op de vliegclub in het Heli vliegen(volgend seizoen)
+bijpassende leraar/leerling kabel:D

Vstabi control panel voor op het veld om de Vbar bij te stellen ipv dat gesleur met de laptop:rolleyes:

(Nu nog op zoek naar een doosje of 2 brandstof
ik heb nog 12ltr maar dat is er zo doorheen :()

Greetz,

Jeroen

Een DX6i om mijn Blade MCX te besturen. Wat vliegt dat een stuk beter dan de standaard zender zeg! Binnen kort maar eens kijken voor een echte Heli

Een DX6i om mijn Blade MCX te besturen. Wat vliegt dat een stuk beter dan de standaard zender zeg! Binnen kort maar eens kijken voor een echte Heli

Hoi @Knabbel:

welkom op dit forum,
ik zie, dat dat jou eerste bericht hier is:

ik heb ook een mCPX maar met de DX4e,
is me te duur een extra DX6i of hoger voor de woonkamer-mug,
omdat ik mijn andere helis met futaba vlieg.

groetjes van Heli-Uwe

Een motor voor :???:
een misschien nieuwe project,
.
heb vandaag goedkoop een 23 cc zenoah binnengekregen,
die kan in een Benzinetrainer of een Rex 700n of een Alouette II,
allemaal met tenminste 3 blad rotorkop,
.
maar kijken, wat zo nog binnen komt,
.
heeft iemand toevallig nog een mechaniek van een Trainer,
of een Trainer, die niet meer vliegt (geen sky-fox) ??
.
groetjes van Uwe

Hoi @Knabbel:

welkom op dit forum,
ik zie, dat dat jou eerste bericht hier is:

ik heb ook een mCPX maar met de DX4e,
is me te duur een extra DX6i of hoger voor de woonkamer-mug,
omdat ik mijn andere helis met futaba vlieg.

groetjes van Heli-Uwe
Dit is een simpele coax en mijn eerste heli, maar omdat ik toch graag verder wil met de hobby heb ik eerst maar eens een fatsoenlijke zender gekocht, zodat ik wat met een simulator kan spelen. Volgende jaar maar eens kijken voor een "echte" heli en dan het liefste een bouw kit, omdat het bouwen en onderhouden voor mij echt minimaal net zo leuk is als het vliegen zelf.

Dit is een simpele coax en mijn eerste heli, maar omdat ik toch graag verder wil met de hobby heb ik eerst maar eens een fatsoenlijke zender gekocht, zodat ik wat met een simulator kan spelen. Volgende jaar maar eens kijken voor een "echte" heli en dan het liefste een bouw kit, omdat het bouwen en onderhouden voor mij echt minimaal net zo leuk is als het vliegen zelf.

Heel heel goed gedacht @Knabbel:

voor elke heli in de toekomst moet je nu niet meer naadenken
over een zender, die heb je al.

Ik vlieg met mijn futaba 7c zeven van mijn 10 heli’s, ook brandstof en benzine, meer kanalen heb ik tot nu toe niet nodig, ook voor die heli’s met 4 servos aan de swashplate.

Suc6 voor jou om verder te gaan,

pak het rustig aan, het komt goed, alleen wat geduld hebben (ik heb ze niet, ha ha)

groetjes van Uwe

Weer een hoopje Desire Powers bij Gerard? Je 6HV die gaat dus nog altijd als een speer?

Hoeveel vluchten heb je ondertussen al op dat ding? Blijven toch steengoede heli's :)

Nee Mike, is gewoon simpel.

Die hoeft nooit niks te vervangen aan zen Compass dus verliest geen geld aan spares en met dat geld koopt hij gewoon altijd maar lipo's bij ;)

Nieuwe zender

Ik heb me met de afgelopen feest dagen ook maar een cadeautje gegeven .
Mijne goede trouwe Dx6i heeft de plaats moeten ruimen voor een Dx18.
Ben nu me daar beetje in aan het verdiepen en dan ook die 10 modellen van de DX6i aan het overzetten , best een pakje werk .
de eerste vluchten zullen spannend zijn en hopen dat alles goed staat want er zijn toch wel degelijk wat verschillen .
Heb me deze avond ook even aan het in orde brengen van de zender koffer gezet zodat da zenderke beetje deftig blijft en ben best tevreden .
Hier mijn avond werkje se :

full
full

Grtjs Blitske

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee Mike, is gewoon simpel.

Die hoeft nooit niks te vervangen aan zen Compass dus verliest geen geld aan spares en met dat geld koopt hij gewoon altijd maar lipo's bij ;)

Zo is het maar net Tim !!

Wel wat onderhoud gedaan, nieuwe one way en lagers in de maingear hub, nu nog verse motor lagers in de scorpion.

Nu zon 430 vluchten :banana:

Back