Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
+1 hahavolgens mij wil niet alleen je heli uitgelaten worden![]()
volgens mij wil niet alleen je heli uitgelaten worden
maar wel mooi natuurlijk![]()
was het maar zo hahaLol, je hebt er daar zo'n 2 staan![]()
Een DX6i om mijn Blade MCX te besturen. Wat vliegt dat een stuk beter dan de standaard zender zeg! Binnen kort maar eens kijken voor een echte Heli
Dit is een simpele coax en mijn eerste heli, maar omdat ik toch graag verder wil met de hobby heb ik eerst maar eens een fatsoenlijke zender gekocht, zodat ik wat met een simulator kan spelen. Volgende jaar maar eens kijken voor een "echte" heli en dan het liefste een bouw kit, omdat het bouwen en onderhouden voor mij echt minimaal net zo leuk is als het vliegen zelf.Hoi @Knabbel:
welkom op dit forum,
ik zie, dat dat jou eerste bericht hier is:
ik heb ook een mCPX maar met de DX4e,
is me te duur een extra DX6i of hoger voor de woonkamer-mug,
omdat ik mijn andere helis met futaba vlieg.
groetjes van Heli-Uwe
Dit is een simpele coax en mijn eerste heli, maar omdat ik toch graag verder wil met de hobby heb ik eerst maar eens een fatsoenlijke zender gekocht, zodat ik wat met een simulator kan spelen. Volgende jaar maar eens kijken voor een "echte" heli en dan het liefste een bouw kit, omdat het bouwen en onderhouden voor mij echt minimaal net zo leuk is als het vliegen zelf.
Verse set packs erbij!!
![]()
Nee Mike, is gewoon simpel.
Die hoeft nooit niks te vervangen aan zen Compass dus verliest geen geld aan spares en met dat geld koopt hij gewoon altijd maar lipo's bij![]()