Wat is jouw laatste RC helikopter gerelateerde aanschaf?

Nice :D
Met BNF of RTF?

Ik heb nog een Pitch meter, 3x HXT900, 2x Turnigy 3S 3000mAh 35C accu's en een DX6i + AR6210 besteld :D
Allemaal voor mijn 450 (en de DX6i ook voor de mCP X :))

Vooral de DX6i kan ik niet op wachten ...

Hoe lang duurt het om die turnigy lipo'tjes te laden en hoeveel vliegtijd heb je gemiddeld? Ga er denk ik een 6-tal bestellen en evt een 2de lader. Kwestie dat ik niet teveel downtijd heb als ik indoor ga vliegen.

Hoe lang duurt het om die turnigy lipo'tjes te laden en hoeveel vliegtijd heb je gemiddeld? Ga er denk ik een 6-tal bestellen en evt een 2de lader. Kwestie dat ik niet teveel downtijd heb als ik indoor ga vliegen.

Ik laad ze altijd op 0.7A.
Dan duurt het laden ongeveer 20~25 minuten, ligt er natuurlijk aan hoe ver ze leeg zijn.
Vliegtijd was bij mij met rustig vliegen toch bijna 10 minuten.
En ze hebben veel meer constante power dan de standaard lipo's.
Conclusie, Turnigy nano cell accu's zijn een must :rolleyes:

Heb hem vanmorgen maar besteld bij Hobbymaniac dus ik veronderstel dat ik deze morgen of overmorgen in huis zal hebben :)

I'll keep you posted ;)

Een nieuwe trex 550 fbl met beastX.. maiden gehad op de after summer meeting in Nistelrode afgelopen maand. Status: fantastisch vliegende heli! :)

Nou niet echt aangeschaft (na genoeg gekregen) omdat een vriend een mCPX voor zijn zoon had gekocht (2e hands) met de gedachten dat het net zoals een coaxiaal (Bazaar heli) zou kunnen vliegen, Oo wat had ie dat verkeerd :banana:

Dus ...zit ik weer met 2 mCPX heli's , ik heb net mijn 2e verkocht :lol:
ik denk dat ik deze dan maar gewoon als donor heli hou...

Back