Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb dezelfde heli gekocht als Hugo, een HK600 GT, ik krijg hem een van de komende dagen thuis ( komt uit duitsland ) Samen met een aantal onderdelen.
Morgen krijg ik van Hobbymaniac;
600mm bladen en 59mm carbon staartbladen
Doe je ook een leuk bouwverslag? Kan ik van leren... Ik ga voor 8S i.p.v. 6, om de amps laag te houden en ik heb toch nog een regelaar liggen die dat voltage aan kan. Mijne kwam ook uit Germanenland, vandaag ontvangen. Hij ligt thuis, en ik moet nog de hele dag werken...
Hugo
Ik ben ook erg benieuwd naar een bouwverslag, mede omdat ik zelf zit te denken aan een 600 size als opvolger van mijn 450 helicoptertje. Toch wel even een heel ander pakkie-an met een 600 lijkt mij!Ik vind het prima, hoe lang heb je er op moeten wachten? (van bestel moment tot aflever moment) Ik wil hem in eerste instantie denk ik op 6S vliegen omdat ik al een aantal 3S accu's heb en die kan ik natuurlijk makkelijk gebruiken dan als ik ze in serie aansluit.
Ik ben ook erg benieuwd naar een bouwverslag, mede omdat ik zelf zit te denken aan een 600 size als opvolger van mijn 450 helicoptertje. Toch wel even een heel ander pakkie-an met een 600 lijkt mij!
Gr
Nou kijk maarMooie deal! Hoe ging het vliegen?