Wat is jouw laatste RC helikopter gerelateerde aanschaf?

Tja ja,
en vandaag ook nog een MKS95i voor de 250er bestelt,
dat zou ook weer veel schelen met de stabiliteit van de kleine Rex.
Groet
Uwe

ik had vorige week ook gens besteld in duitsland, maar blijft verdacht stil.
wel een bestelbevestiging ontvangen, maar reacties op e-mail blijven stil ...

soms krijg je post / pakjes vanuit Duitsland binnen 3 dagen,
soms wacht je een week,
als je bv. vrijdag bestelt,
kan het zijn, dat het WE eerst maar niks gebeurt,

maar komt zeker wel !

Grot
Uwe

heb al wel gezien dat Gens in heel europa momenteel schaars is. Dus kan maar zo zijn dat ze het "toch niet" op voorraad hebben.

Hopelijk komen ze nog voor het weekend

2x Kontronik Jive 100+ LV.
Eentje voor de Bell 412 en eentje voor de AS350.

Die HK YEP's zijn goed maar in mijn grotere en duurdere schaalheli's ga ik dan toch maar voor de Duitse kwaliteit.

Nou de Spinblade's MattBlack700 zijn binnen
Had een speciale request gevraagd enige tijd geleden ofdat ze ook te leveren zijn met 5mm boring want op mijn scale head gebruik ik 5mm bolts en dat was geen probleem.

Dus vandaag binnen en wat denk je JUIST 4mm gaatjes er in....ppppffffffttt (de standaard versie dus)
er zitten kopere busjes vast in met 4mm boring en dat gaat dus niet passen met mijn bladboutjen van 5mm en uitboren heeft geen zin denk ik want dan hou je weinig vlees over van het vaste kopere busje....BALEN dus...

Gr
Jeroen

Idd BALEN,

Heb ze al een mail gestuurd ofdat ik ze terug kan sturen en om kan ruilen met bladen met 5mm boring,nu even kijken wat hun reactie is......toch wel zonde van die €195,50 kostende bladen om ze niet te gebruiken,want uitboren........nee das niet mijn ding

die busjes verwijderen zou dat niet de bedoeling zijn ?
(ik roep maar wat)
of moeten die express daar blijven zitten ?

Nee Uwe
die kopere busjes MOETEN blijven zitten in de carbon bladen
In het carbon zijn gaten geboord waar deze kopere busjes in zitten ter versteviging van het boorgat(je) en zijn verlijmd

Heb vanmiddag de nieuwe Vbar NEO besteld:)
VBar-NEO-VLink-6-1-Express-04949_b_0.JPG

Ben al erg onder de indruk van de bestaande Vbar, dus ben erg benieuwd of deze NEO nog betere vliegeigenschappen heeft.
Ook beschikt deze NEO over een Rescue functie.
Ziet er volgens mij niet verkeerd uit;)
Nu nog even de keuze maken op welke heli ik hem ga gebruiken.

mvg. Freddie

Ben er echt wel van overtuigt dat die rescue functie werk Sven.
Mikado brengt niet iets op de markt wat niet door en door getest is.
Daar kan menig fabriekant nog iets van leren.

Mvg. Freddie

Zozo Freddie, je ben er snel bij. Die NEO ziet er inderdaad gelikt uit. Echt een schone setup op je heli nu. Wat ik begrepen heb is als je de aanschaf van de NEO doet, dat je nog moet gaan betalen voor een pro versie, en dat je apart moet betalen om de rescue functie te gebruiken.

Kan je ons hiermee op de hoogte houden, of dit waar is...

Back