wat is jouw laatste multicopter gerelateerde aanschaf

Net een tarot t-2d gimbal besteld bij hobby king, staat momenteel Te koop voor 78eur!

Nog zitten twijfelen om een 3axis te nemen, maar dan zit je al gauw aan een veelvoud vd prijs, en tis m'n eerste gimbal dus... nu een manier vinden om em stevig aan m'n f550 te bevestigen (icm een quad frame 215mm onderstel), alle hulp is welkom!

Nieuwe DYS 3 axis gimbal ipv de tarot t2d. Had er al 1 maar kapot terug naar hk zijn ze hem kwijtgeraakt. Maar een maand later toch een nieuwe gekregen die het wel redelijk lijkt te doen.

Laatst bewerkt door een moderator:
780ccf3d930c08ef6c9eb51ff4cc8704.jpg

5030 props van EU warehouse van HK. 2 EUR en een paar cent per 4. Maar je krijgt waar je voor betaalt:
71caf3b661ab207f134f5e69f7e5f2a5.jpg

Het plastic is wat hard en onbuigzaam. Toch maar niet gebruiken in parkeergarages.

Hmmm die heb ik als het goed is morgen ook binnen. Ach ja beetje voorzichtig zijn dan en ik vlieg toch niet in parkeergarages.

Hop Hop :cool:

Turnigy 5A (8-26v) SBEC for Lipo

GoPro Hero3 FPV AV Connector / Charging Cable (1pc)

FrSky FLVSS LiPo Voltage Sensor With Smart Port (1pc)

FPV Monitor Mounting Bracket/Silver (with CG Adjustment)

HDMI / Mini HDMI to A/V Conversion Module (1 Set)
Infrared Remote Shutter Controller for Canon Cameras

RX-LCD5802 White Edition 32ch Diversity 5.8GHz FPV Monitor with Built in Battery and OSD

Afro ESC 12Amp Ultra Lite Multi-rotor Motor Speed Controller (SimonK Firmware) Version 3

Multistar Elite 2204-2300KV Set Of 4 CW/CCW (2/CCW 2/CW)

AfroFlight Naze32 Acro AbuseMark FunFly Controller

Turnigy Battery Strap 330mm

Gemfan 5030 Multirotor Propellers One Pair CW CCW (RED)

EV830/20G 30 Min Cure Clear Epoxy Glue

Quanum 12V-5A (7.2 - 25.2V) Dual Output UBEC

Turnigy TVS-2 3-Way Video Switch

Hmmm die heb ik als het goed is morgen ook binnen. Ach ja beetje voorzichtig zijn dan en ik vlieg toch niet in parkeergarages.
Ja, ik landde ongelukkig tussen wat stenen. Ik had gehoopt dat ze wat buigzamer waren. Denk dat ik maar gewoon 5x3 gemfan bestel.

Nieuwe auto om mijzelf en RC stuff op locatie te brengen :-)
Moet met veel pijn wel mijn Cinquecento Turbo de deur uit doen :-(

Back