wat is jouw laatste multicopter gerelateerde aanschaf

Toch maar de knoop doorgehakt en een loc8tor besteld. < 65 € direct van de fabrikant (UK).

Nou alleen mijn quadcopter niet kwijtraken als ik volgende week een weekje in Drente op vakantie ben en die loc8tor nog onderweg is [emoji16]

Laatst bewerkt door een moderator:
20140716_211644_zps1c65a746.jpg

20140716_211531_zpsaf1c9009.jpg

Van een hele fijne kollega piloot een Hooverthings Flip Sport overgenomen.
Moet het toestel van de week nog van motoren voorzien en dan eens kieken wat deze dame gaat doen in Acro moves.
Vr Gr E

Net via Banggood besteld: 4 stuks SunnySky motoren 980kv voor reserve als er onverhoops eentje mocht uitvallen na een Crash.
4 stuks kosten inclusief verzendkosten slechts 47 euro.
Ben ze nog niet ergens anders goedkoper tegengekomen en ze voldoen echt super.

Een rolletje dubbelzijdig velcro 1kant pluis andere kant haak
5 euri voor 2 meter om batery straps van te maken

mini h quad

Knappe bril, ideaal om LOS te landen. Zou je me een plezier willen doen en als je de bril in bezit hebt een foto posten van de binnenbril voor optische glazen? Ik ben brildrager en vind nergens een afbeelding van de binnenbril.

Knappe bril, ideaal om LOS te landen. Zou je me een plezier willen doen en als je de bril in bezit hebt een foto posten van de binnenbril voor optische glazen? Ik ben brildrager en vind nergens een afbeelding van de binnenbril.

Yes zal ik doen, de binnenbril is een losse klip. Ben zelf ook bril dragen en ga hier glazen in laten zetten :D

Het is het ding onder de zonnebril klip.
epson-moverio-bt-200-3.jpg

Yes zal ik doen, de binnenbril is een losse klip. Ben zelf ook bril dragen en ga hier glazen in laten zetten :D

Het is het ding onder de zonnebril klip.
epson-moverio-bt-200-3.jpg
Niet goedkoop, maar ziet er wel mooi uitgewerkt uit!

Net maar een 5v BEC bij HK EU Warehouse besteld. Ik realiseerde me net dat de 30A OPTO ESCs van m'n F450 ARF kit geen BEC hebben om m'n Acro Naze te voeden. En ik wil natuurlijk wel met zsm de Naze op m'n F450 [emoji6]

Heb ondertussen op een YT movie de clip kunnen zien. Benieuwd naar je ervaring met het ding, vooral naar de lag bij gebruik met een DJI Vision.

Vandaag mijn simple PDB toegekomen. Ziet er echt goed. Ik kan niet wachten om dit te installeren. Nu nog wachten op HK, dat zou voor morgen moeten zijn !

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back