wat is jouw laatste multicopter gerelateerde aanschaf

Is het frame wel stevig genoeg? Ik heb ook zon kloon raptor gehad, niet lang want stevig vond ik het niet.
Maar er zijn er zoveel types etc in omloop

Verder goed plan: meer ruimte voor lipo en cams

lijkt mij stevig genoeg Hans , het ontwerp is niet veel anders dan een dji 450 ;) , alleen iets andere platen kwa lengte.

volgens mij is dit ook geen kloon en is Reptile gewoon een merk ,deze kun je ook bij Team Black Scheep bestellen

ff wachten tot hij binnen is dan weten we het zeker

Nick

Mooi dat het origineel is, bedoel dat van mij was gewoon G10 maar dan heel dun als frame. Flexicopter :)
Leermoment vandaar de vraag :)

Ben benieuwd: mijn F450 is al overladen. Ontvanger zit nog niet op de juiste plek in het midden
Geen gopro, geen vtx... Dus wijs besluit deze versie

Als het lijkt op een TBS frame dan heb je veel plezier aan

dit is ook geen carbon (carbon frame kost 100euro) dit is enkel voor te proberen is het wat heb ik geluk ,is het niks dan heb ik pech..:D

de 450 overbeladen hoe kan dat ? met naza of KK

Overbeladen: lees volle bodemplaat het is niet te zwaar
Nee de APM, flink kastje en ik moet de ontvanger nog ompluggen op PPM signaal (scheelt kabels)
Heb de ontvanger liever wat meer binnenboord dan op dat uitstulpsel op de bodemplaat

besteld voor mini:
- 12 a afro's incl. adapter voor een mini
- 5 x cobra motoren voor een mini
- naze32 acro
- powerbordje 36mm
- pololu 2x

besteld voor qx-9:
- 2 mm dik carbon bij HK (300x100mm) voor een cleanplate van de qx-9

besteld voor probeer:
- orange open lrs
- 3.3V 5.5V FT232RL FTDI USB to TTL Serial Adapter Module for Arduino Mini Port

15cm SMA Male to Male RF Antenna RG316 Pigtail Coaxial Cable with Connector (5x)

Ik ga er antennes mee maken volgens de handleiding van rcexplorer.

Via eBay in 17 dagen thuis.

daza5yra.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Schakelaars voor mijn mc16 hott uit te breiden... En wat expoxy printplaat dikke koperlaag aan beiden zijden, voor maken van distriebordjes.

Super Simpele OSD voor de Phantom met upgraded bord. Hoe minder kastjes en kabels, hoe beter.

Laatst bewerkt:
Back