wat is jouw laatste multicopter gerelateerde aanschaf

Een SD DVR High Resolution Digital Video Recorder om mijn FPV vluchten mee op te nemen.

SD DVR High Resolution Digital Video Recorder for FPV (EU Warehouse)

bouwen36.jpg

Ik ga beelden van mijn FPV camera + OSD opnemen, maar ik zal je laten weten hoe het bevalt. Even wachten met bestellen op de hobbyking website, de prijs gaat dan automatisch omlaag naar $48

Op youtube vind je ook veel duidelijke voorbeelden.

dvr hobbyking - YouTube

Hier nog wat info over de gebruikte sd-cards:

guest-avatar.jpg
sharon
thumb_up.png
3 points - 12/24/2013

i have few questions: what the size of sd card can I use? how much recording time it is? does it start recording automatically? when the sd is full does it start from the beginning? thanks Sharon
1157080.jpg
JCMegabyte
thumb_up.png
86 points
I have used up to 32GB in mine. Faster cards (such as class 6 or higher) are better. In the best quality mode, you'll generate about 25MB of file per minute of recording. At this rate, an 8GB card should provide you with several hours of recording, however, I recommend automatically breaking up your recordings into smaller chunks using the DVR's built-in menu. This way you get files which are much easier to deal with later, and they go back together seamlessly if needed. Happy holidays! =)

1157080.jpg
JCMegabyte
thumb_up.png
86 points
I forgot to mention - you can set the DVR to start recording automatically on power-up, and also to "loop record" by deleting the oldest recordings to make room for new ones when the card is full. That way, if you let it run continuously like a dash cam or security DVR you'll always have the most recent activity on the card. Cheers!

hoi laat me even weten of dit goed werkt :lol:
en neem je dan op via je fpv camera ? of een gopro oid

Nick

Laatst bewerkt:
Vanmiddag maar eens een DJI iOSD mini en 4 nieuwe motoren DJI 2212 aangeschaft voor op de Carbon Flip.
Bij de importeur op bezoek geweest in zijn nieuw onderkomen.
Veel succes Sandor, bedankt voor je super service ;).

Nu nog een video zender voor de Fatshark en goed weer....:cool:

Zojuist een mini frame besteld bij slotracers.nl ! Thanks Wim voor de goeie snelle service.

Ben erg benieuwd hoe m'n logo erop komt uit te zien ;-)

Naze32 acro ben ik aant uitpluizen op de WiiGui, afro's 12A en een nieuwe PZ0420 zijn onderweg.

Nu nog wachten tot de SunnySky X2204 2300kv's weer op voorraad zijn.

En zojuist kwam de postbode met m'n nieuwe micro FPV set op basis van Fatshark frequenties en mini cloverleaf :

y5uty4yp.jpg

Ja erg mooi gebouwd. Deze komt op een 'Super Kinetic'. Een kleine lichte sport zwever. Dat is een erg gaaf en stak vliegend dingetje, leuk voor in de Biesbosch of op het strand.

En als het allemaal past, probeer ik 'm op de Pocket Quad ;-)

Goedemiddag heren,

Ik ga ff een kijkje nemen in me brievenbus, want misschien is de postbode al langs geweest en paste dat pakketje in me brievenbus.

Thanx post.nl en rc addict. Nu de laatste puntjes op de i leggen. xt60 connectors solderen op me lipo's en voeding kabel van me DJI F450 in aanbouw

Back