wat is jouw laatste multicopter gerelateerde aanschaf

Wat ik wel verontrustend vind is dat ik niks lees over eventuele updates van FW. Is Felix dan zo zeker van zijn kunnen of is een upgrade mogelijk via de PWM in?

Heb ze ook al draaien, ook met verschillende thrust testen en werken perfect. Hoeft niets te flashen want ze vreten alles, zelfs de 'moeilijke' 2300 op 4s combo's.
Soldeerpads zijn erg klein en ik denk inderdaad dat het daar door wel eens mis kan gaan. En dat mensen er nu 2206 2350kv met 7x4 op 4s mee draaien :P

Prop adapters.

qurane8a.jpg
[/IMG]

Ik vond UltraESC ook al een verbetering, waarschijnlijk door regenerative braking. Die worden gestuurd door een Naze32 en dus zonder OneShot op een Rachel frame. Ik kan alleen maar zeggen dat mijn Leora met NanoWii en OneShot enabled het geweldig doet maar ik kan niet vergelijken of OneShot nu werkelijk een verschil maakt. Om dat te testen moet je twee hebben want omschakelen vereist soldeerwerk en dus tijd waardoor de beoordeling lastig wordt. Wat ik bv erg merk is dat dalen in eigen propwash absoluut geen wobble veroorzaakt, weinig quads die daar geen last van hebben.

En nu back on topic: een balancer plugje van een clublid gekregen om mijn 2S LiPos aan te sluiten, verdomme weer een andere stekker. Spijtig dat daar nog geen standaard voor is!

Skyzone TS58500, 500 mW, 10g. Past vast wel in de BO minih ;)

Ter vergelijking met de Boscam(die eigenlijk niet fatsoenlijk past):

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Black Pearl 7" FPV LCD met 5.8 gHz diversity en build in battery is binnen. Mooi scherp en helder lcd scherm en diversity werkt prima. Inclusief de bracket een erg clean geheel op de MX16-Hott en in goede balans.

u5eta9u5.jpg

u2a7ebuj.jpg

apenubur.jpg

yqage2a2.jpg

Inderdaad Boris. 15C is perfect, Gens Ace noemt ze niet voor niets 'less is more'.

Deze weegt exact hetzelfde als 2x 5000mah 35/70C nano's. Ben benieuwd naar de vliegtijden met 2 van deze 12000 mah op de X8 [emoji6]

Laatst bewerkt:
Een hubsan x4 h107d fpv met controller met scherm.
Een walker QR X350 Pro met g-2d gimbal, ilook (de ouwe), devo f7 zender en 1 5200mah 3s accu.

Detail: mijn eerste quadjes

4x cobra 2300kv
1x immersion 600mw
1x PZ0420 600TVL Sony Super HAD D-WDR CCD Camera (IR-Blocked)
1x ImmersionRC 5.8GHz Circular Polarized SpiroNet Antenna V2
2x Velcro Battery Strap
1x 90-degree SMA Male to Female Connector
1x XT60 Male 14AWG Pigtail
1x 3-Pin Servo Cable Adaptor for Sony FPV Cameras

voor me qav250 :)
nu alleen nog even nieuwe zender
zit nog te twijfelen tussen de
*turnigy 9x
*de nieuwe spektrum dx6
*Graupner MX-12 HoTT

wat zou jullie advies zijn voor welke zender ik moet nemen?

Back