Juist bij 3D whizzkids heb ik altijd de indruk dat ze constant last hebben van ernstige radiostoring.Zo rustig zelfs dat een gemiddelde 3D whizzkid zou denken dat hij een radiostoring heeft![]()

Ik vloog er met Mode 1 zo mee weg... En heb verder ook de tegenovergestelde ervaring: Beginnende Mode 2 vliegers concentreren zich op de rechterstick en doen de linker er maar wat bij. Kortom, het gas gaat steeds te laat dicht of er weer op.Ik vlieg nu ook mini quadcopters en daarmee wil je echt niet mode1 vliegen. Wat ik daarmee zie bij collega mode1 vliegers is dat ze grote moeite hebben met het constant gas veranderen bij het sturen en andersom
Tijdens een wat????? Racen met een bosje van die hupsafladders?Dat kun je echt niet hebben tijdens een bosrace
Onzin, zie boven.Mocht je in de toekomst ook aan multirotors denken
Adviseer ik je echt om mode 2 te kiezen. Je wilt hoogte en rol echt op 1 stick hebben
De werkelijkheid? Je bedoelt mandragende multicopters?Verder vind ik mode 2 dichter op de werkelijk heid staan
Onzin, zie boven.Mode1 is mijn inziens super onlogisch
Het meervoud van modus is modi.(Ik kan trouwens beide modussen vliegen)
En al is Mode 1 mijn favoriet (als ik Mode 0 even buiten beschouwing laat), beginners helpen met Mode 2 is geen probleem.
Conlusie: er is geen 'betere' Mode. Voor niets.
Laatst bewerkt: