Wat hebben vandaag in elkaar gestoken of aangepast.

Ok dan moet hij inderdaad flink naar achteren. Vreemd want op de website van het frame zit de FC dan ook niet centraal lijkt mij.

2014-04-20%2010.18.39.jpg

Jammer, maar daar kan ik goed inkomen. Toen ik de f450 ging bouwen dacht ik dat ik het in een dag af had , maar uiteindelijk had ik er 3 voor nodig.

Jammer, maar daar kan ik goed inkomen. Toen ik de f450 ging bouwen dacht ik dat ik het in een dag af had , maar uiteindelijk had ik er 3 voor nodig.
Ja, ik doe het rustig aan. Sommige mensen zullen me voor gek verklaren, maar het bouwen vind ik bijna zo leuk als het vliegen.

Weinig tijd om te freubelen vandaag, maar toch even een wire harness in elkaar gezet. Kwam er net achter dat de LiPo kabel een vrouwtje is, moet mannetje zijn. Heb helaas geen goede bedrading voor de LiPo kabel in huis, morgen maar even 14 AWG halen (of moet het echt 12 AWG zijn?)
11d47eb7387f7e84bddc904f8895019b.jpg

De ESCs krijgen 16 AWG, UBEC en VTX op 20 AWG. Meer dan genoeg lijkt me. Nou alleen hopen dat ik dit gesoldeerd krijg met m'n 50 watt soldeerbout. Heb er een beetje een hard hoofd in..

Heb zelfs gehoord van iemand die alles met 20awg heeft, geen problemen. Ik heb zelf 18 gebruikt, niets aan t handje

Zojuist mijn eerste naze gesoldeert, tevens ook de eerste keer dat ik zulk klein spul soldeer.

Op een stuk of 4 misbrouwsels na ziet het er redelijk uit denk ik, ik hoop alleen dat het werkt :schrik: .

De 600tvl cam 12mm schuin geplaatst en vandaag getest (zie de FPV video topics)

Werkt best goed moet ik zeggen: ik zie genoeg op speed maar de landingen zijn minder door de grote kijkhoek naar de maan ;)

Back