Wat hebben vandaag in elkaar gestoken of aangepast.

Ja hahahaha kijken of het me verjaardags budget het toelaat om mn mini te upgraden naar 2000 kv en 20 a regelaren

mini h quad

Weet je zeker dat het de kleine is ? :confused: Die ziet er iets anders uit geen FPV montage gaten maar 3 sleuven en de 5030 raken elkaar zowat.
ik heb er 1806 0p met 6'' gaat inderdaad belachelijk hard mijn gewicht met lipo is 358 gram !
Nee die van mij is inderdaad ook de CF263 ;)

Vandaag headers op m'n MinimOSD (van Gijs) gesoldeerd, KV OSD 2.3 geflashed met FTDI adapter, geconfigureerd en aangesloten. Ging eigenlijk allemaal helemaal prima:
2e737ce921708506d4aaa6375024c9f6.jpg

Ik heb een eenvoudige setup:
- kunstmatige horizon / stall indkcator via Naze ACC sensor,
- Flightmode indicator van Naze
- LiPo voltage via Naze VBAT
- Throttle percentage via Naze
- Armer/disarmed via Naze
- Flight time

Erg minimaal en dankzij de smart switch kan alles nog uit ook, tot bijv een minimaal voltage gehaald wordt, dan gaat voltage knipperen.

Eigenlijk vind ik flight time, LiPo voltage en het feit dat ik nu PID kan tunen via transmitter het enige belangrijke.

1a0bd468dc52d4c5d73c64a797866b53.jpg

Meeste werk was ontdekken dat ik het stickcommando voor de configuratie niet goed las en dus enorm aan het prutsen was voor ik in de config kon. Maar dat is gelukt, dus kon niet werkende functies (RSSI, Amperage) uitzetten.

RSSI is niet boeiend op mijn vliegafstand en m'n FrSky V8FR-II support het niet. Current zou ik wel willen ziet (totaal aantal ampères verbruikt), dus misschien zet ik er nog wel eens een current sensor op. Maar voltage is in principe voldoende.

Ik heb eigenlijk maar een gek iets: ik heb alleen Horizon mode onder een knop, maar die wordt onterecht als Angle aangegeven, terwijl Baseflight configuratie toch ook echt Horizon aangeeft. Vreemd

Laatst bewerkt:
Het wordt weer eerder donker, dus heb ik wat lichtjes aan de Mini-H geknoopt.
f17405ac249a1a462b3681adb685b37e.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Mini voorzien van een andere ontvanger,,, Van graupner naar frsky. En voorzien van een disovery buzzer.

Heb nu ppm input, op de naza, en de buzzer werkt ook! Zowel op schakelaar , als met zender uit ;) Vond dat wel grappig om eens te proberen, of dat werkte..

Een metertje carbon buis verzaagd, gaat perfect met een circelzaag voor aluminium. Alleen wel een lage voeding gebruiken en bescherming tegen het inademen van de giftige stoffen!

0ac0a7086417668476dc3d679bcd8d18.jpg

Kleine update van mijn spider hex. Ik was die hoge look een beetje zat, dus clean plate erboven gedaan en het heeft nu een meer low profile look gekregen.
Ik denk dat het ook wellicht beter gaat vliegen met het gewicht bovenop.

20140910_220736.jpg

20140910_220854.jpg

20140910_221303.jpg

Naze uitgebreid met GPS.
9a8c910ace9bef3fadcd1836a21515cb.jpg

Vandaag of morgen maar even een testvluchtje uitvoeren.

Naze uitgebreid met GPS.
9a8c910ace9bef3fadcd1836a21515cb.jpg

Vandaag of morgen maar even een testvluchtje uitvoeren.
Ben benieuwd!

Ik heb een full naze met baro sindskort om te experimenteren en was daar zeer onder de indruk van! Hield netjes zijn hoogte.

Harakiri werkt alleen op v4 naze bordjes als het nog klopt... en is inmiddels niet meer actueel. De standaard Baseflight FW biedt ook al ondersteuning

Back