Wat hebben vandaag in elkaar gestoken of aangepast.

Mooi hoor Roni!
Pipercub: nice!

De Fearless editie van de Blackout Mini H afgebouwd, hier een foto van het tussenstadium
7f98bb0b623af7f232ecd12733271eb3.jpg

87938528cc3cf4c378a59a9f97319bc5.jpg

Koffer met plukschuim gevuld en de spullen een plaats geven. Doosje voor 8 1300 3s packs en een doos vol props en reserver moeren.

031209d46070f7bcb6260e713ed0c766.jpg

354087a35b6e8ab43f3241a9f848fdb9.jpg

Laatst bewerkt:
De Blackout Mini H op 3S als test aangepakt:

Mantis ztw 12A geflashed met Wii Esc dat braking en oneshot ondersteund! Met wat hulp van de whatshelpdesk en soldeerwerk (3 componentjes weggehaald nog) ;) vliegt het. De
Response is een stuk beter op Throttle :)
Nog beter weer afwachten voor de echte test:

Laatst bewerkt door een moderator:
Tarot mini 250

Vandaag mijn Tarot mini 250 in elkaar gestoken, kwam deze tegen op het internet en zag er wel leuk... zit een pcb in de onderste plaat en ook sporen voor de cam en video zender.

setup:

ztw 20a (simonK) esc
cobra 1960kv
Tarot mini 250 frame
600tvl camera
600mw 5.8 zender
CC3D controller
2200 mah 20c lipo's
D8r-xp frsky ontvanger.

full

full

full

Apart ontwerp en met ski onderstel :p

Cc3d? Ok brn benieuwd hoe het vliegt
Inderdaad apart. Wel lekker compact. M'n slotracers.nl m4 in 'pancake' uitvoering voorzien van een andere camera.

Dit is een 600tvl CMOS van Banggood. Met geluid, maar vooral compact, hij past eigenlijk niet tussen de platen, maar met wat langere boutjes zit ie lekker klem:
c87ee20aa2d6e353c20392249922e7d3.jpg

d83a1f1424b8c055613d4a31b87ea0eb.jpg

fe6424a55a2df9cc073be604361ed53e.jpg

Tarot geeft in zijn manual dat je hem zo kan plaatsen, dus ben benieuwd heb hem gister even gehooverd en alles reageerde goed. Nu even afwachten om te gaan vliegen.... Kom van een naza V2 af dus zal wel even wennen worden....

niet alleen cog (centre of gravity) zoals danny aangeeft mar ook graag in cot (centre of thrust) is de plek waar de flightcontroller het liefst vertoeft voor optimale prestaties.

Ja met dat verhaal ben ik bekend de naza is daar ook erg gevoelig voor, ik had er ook last van met me tbs pro, er zijn al wel een aantal die hem zo hebben vliegen dus het zou moeten kunnen voor mij is de cc3d helemaal nieuw, misschien dat je het een en ander in kan stellen in de software. Maar daar moet ik me nog even in verdiepen.

Het is heel simpel. Een ACC heeft beste baat als deze bij CG/COT zich bevindt. Je snapt wel dat acc andere waardes kan meten als deze verder van het midden af is.
In andere woorden.....level/horizon mode kan er veel last van hebben.
Gyro zelf is daar wat minder gevoelig voor, maar zelfs deze wil je beter in het midden hebben voor optimale resultaat.

Idd de betere gyro meet de hoekverdraaing overal.

maar het beste is dat uiteraard ook het dichtst bij het cenrum vd draai

was koud en slecht weer dus maar ff gesleuteld :p

de 12A vervangen voor 20A esc en de 6"props erop

full

full

full

de gopro 3 is ook weer vervangen dus race klaar :cool:

Ziet er goed uit, hoe zit het met de gopro zit die zo goed vast? Ben altijd nog aan het kijken hoe ik hem goed vast kan maken deed het nu steeds met tirips maar die breken bij een crash

Een ander ontwerp...

Een nieuw frame vandaag gefreesd, moet nog door forumlid in elkaar gezet worden.

Een ander constructie dan de meeste hier op het forum.

full

kijk op BLOG voor meer foto's

slotracers-nl

Back