Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Eerste deel van de mini ]
Quad vliegt helemaal anders dan een heli , je hoogte houden is best moeilijk in het begin of je moet een naza hebben.
Barometer bij Naze32 werkt niet zo goed, maar eens je de feeling begint te krijgen gaat het redelijk.
De meeste vliegen naze32 acro zonder barometer , na een paar vluchten lukt het meestal goed om je hoogte te houden.
Vergeet niet je esc's te kalibreren via baseflight.
Hier zijn de settings dat de meeste gebruiken.
Copy /paste en je zit goed!
set mincommand = 1000
set maxthrottle = 2000
set looptime = 2500
set minthrottle = 1090
map AETR1234
mixer quadx
feature -vbat
feature failsafe
set mincheck = 1030
set maxcheck = 1970
set p_pitch = 45
set i_pitch = 50
set d_pitch = 34
set p_roll = 42
set i_roll = 36
set d_roll = 35
set p_yaw = 85
set i_yaw = 45
set d_yaw = 0
set p_level = 100
set i_level = 10
set d_level = 100
set yaw_rate = 50
set rc_rate = 150
set rc_expo = 60
set roll_pitch_rate = 30
set emf_avoidance = 1
set tpa_rate = 50
save[/QUOTE
Bedankt voor de snelle reactie Quadron, Dennis en m00st,
Ik heb de settings overgenomen en een beetje üit de hand"geprobeerd. failsave toch maar even uitgezet (signaalverlies na onderwater landing zou de motoren opspinnen en de magic smoke uit de ESC's laten ontsnappen vrees ik)
Ik ga het proberen!
Ik zie geen aparte optie om de baro uit te schakelen. Zo te zien op de multiiwii Wiki, flightmodes doet de baro niet mee in acro mode.
Groet Brian
Ik had niet echt nagedacht over de grootte, maar ik dacht dat 20A wel handig was. No zonder heatspreaders dus, maar ze zullen voldoende wind vangen [emoji41]Wow m00st, wat een brede armen en ESC's. Vreet dat niet relatief veel van je thrust weg? Het lijkt aantrekkelijk om de ESC's in het hoofdframe te hebben, behalve dat ze dan minder koelen. Ook is er minder massa centralisatie waardoor de wendbaarheid iets minder wordt. Is koeling de hoofdreden voor deze set-up?
Succes met bouwen en maiden!
Nu de motoren nog en klaar
De bodemplaat is 4mm lijkt en voelt sterk aan. We gaan er van het weekend mee vliegen