wat heb je nu weer gekocht? impulsive buyers topic!

• Topicstarter Topicstarter bzb
  • Startdatum Startdatum
Alu C-Hubs, achter hubs, turnknuckles en riemspanner.
Spektrum ontvanger, 7.4v hardcase lipo, middenriem en kogellager set. alles voor m'n TA-03RS (Lancia 037 )
was alleen gaan shoppen voor een accu.

was eerst alleen de bedoelling om als leuk all-around straatauto te gebruiken. en is nu alweer een uit de hand gelopen hobbyproject geworden.

Niet helemaal een impuls, even over nagedacht...:
Een E-flite Blade MCX S300 BNF.
EFLH2300-450.jpg

Maar, Sadkingbilly, zo'n E-book reader zal hier ook nog wel komen...

DSCN0204.jpg

Voor m'n verzameling en 1/6 modelbouw:
De nieuwe figuur van DID: SS-Obergruppenführer Reinhard Heydrich.

Droop

Dat zou die man toch goed doen, als-ie wist dat er nu nog steeds handel in 'm zit...
Maar het blijft een engerd, zelfs in blisterverpakking. Dat dat spul zomaar verkocht mag worden....

Nou ja, je ziet amerikanen soms ook hakenkruizen op hun schaalmodellen hebben alsof het de normaalste zaak van de wereld is (het blijft in sommige opzichten toch een wereldvreemd volk, in andere weer niet).
Zet daar dan een rode driehoek met de punt naar beneden. Die droegen de politieke gevangenen van de nazi's op hun kampkleding.
Dan laat je, ook al vlieg je een period-correct model, tenminste zien dat je je distantieert van het uiterst onfrisse gedachtengoed dat erachter steekt.

Laatst bewerkt:
Maar het blijft een engerd, zelfs in blisterverpakking. Dat dat spul zomaar verkocht mag worden....

Nou ja, je ziet amerikanen soms ook hakenkruizen op hun schaalmodellen hebben alsof het de normaalste zaak van de wereld is (het blijft in sommige opzichten toch een wereldvreemd volk, in andere weer niet).
Zet daar dan een rode driehoek met de punt naar beneden. Die droegen de politieke gevangenen van de nazi's op hun kampkleding.
Dan laat je, ook al vlieg je een period-correct model, tenminste zien dat je je distantieert van het uiterst onfrisse gedachtengoed dat erachter steekt.

Dit is vragen om een reactie he...:mrgreen: Ik begrijp je helemaal, echter de swastika is van origine een vredelievend symbool (hindoeisme/ Boeddisme). Tuurlijk wat toen gebeurt is mag niet meer gebeuren, maar als je een period-correct model koopt of bouwt moet het in mijn inziens er gewoon opzitten/ bijzitten om het er zelf op te zetten. Nu weer on-topic.

Tja, ik snap je gevoelens Bruno, maar er hebben natuurlijk ook prachtige vliegtuigen gevolgen met Swastika's erop. En als je die nu mooi schaal wil bouwen kan je daar toch moeilijk een rood-wit-blauwe rozet op plakken.
Gelukkig ben ik persoonlijk niet zo van de schaal, en als ik een Horten-vleugel maak dan bespan ik die net zo lief met ferrarirood en kanariegeel...

Nog even naar Luc, ik heb je table top foto's gezien, prachtig!
Nu ik begrijp wat je er mee wil gaan doen, hoop ik dat je begrijpt dat wat ik in het algemeen schreef, in jou geval niet van toepassing vind....:fadein:.

we hebben weer een impulsaankoop!

Ik heb weer een verse voor dit topic!

1 spektrum DX6i als leerlingzender om aan mn DX7 te hangen
2 AR6200 ontvangers
2x 1811-2000 brushless motortje
11 servo's, 5 gram en 9 gram
6 props

Dat was het weer voor deze impuls...
je bankrekening laat een boer en je bent weer gelukkig!

edit: mocht iemand me van mn oude leszender willen verlossen: http://www.modelbouwforum.nl/forums/[te-koop]-elektronica/102699-graupner-mx-12-a.html

Laatst bewerkt:
Back