Niet best geslapen vanacht, maar deze ochtend de schade opgenomen.
Daar wordt je niet echt vrolijk van.
Eerst foto's gemaakt, waar ik al helemáál niet vrolijk van ben geworden.
Daarna de boel opgeruimd.
Bij deze de foto's, waarbij ik moet zeggen dat het in werkelijkheid ernstiger is als op de foto lijkt.
Hij is duidelijk éérst op het galjoen gevallen en daarna heeft de bouwplank de rest aan de bakboord zijde de vernieling verder veroorzaakt.
Als ik er tegenaan kijk vergaat mij de moed en de zin om de boel te gaan restaureren, zou trouwens een lange weg zijn.
Bovendien wordt het nooit meer écht netjes.
Ga nu alles maar eens uitsorteren.
Zo krijg ik i.ig. een behoorlijke voorraad hout en allerelei beslag.
Het geschut is al helemaal een GROTE hoeveelheid, en was beter passend dan de bijgeleverde kanonnen.
Er zijn 3 WvH bouwers, dus als jullie iets nodig hebben, kun je op de sloopwerf terecht.
Heb besloten om er maar zo snel mogelijk overheen te stappen en deze keer een kit aan te schaffen waar ik weinig of geen extra zaken hoef aan te schaffen, en waar fatsoenlijke tekeningen bij zitten.
Verder zou het iets moeten zijn wat hier nog niet gebouwd is, dat is voor iedereen leuk, en zo kan ik op de volgende ontmoetingsdag weer iets laten zien
Op dit moment neig ik erg naar Caldercraft of Victory models, niet goedkoop, maar wat ik van die merken hier op het forum gezien heb is de inhoud en materialen van zeer goede kwaliteit.